2012 m. sausio 22 d., sekmadienis

Ar jau išmokote džiaugtis kliūtimis?

Per šį savaitgalį taip pamasčiau,kad gal ir nėra pasmerkta šiuolaikinė populiarioji muzika...yra daug tų grupių ir atlikėjų ir neverta niead aušint burnos dė byberio ar gagos,tad...
Prisminiau tokią grupę-The Killers.Kažkuo man ji asocijuojasi su Queen,šių laikų Queen turbūt jie...bent man.
Įsijunk ją ir skaityk mano užrašus

bet jergutėliau,kaip laikas greit eina,ši daina jau 6metų senumo,o rodos nesenai karaliavo topuose...

Trumpi nutrupimai
-Bananinės bandelės ir bananinis Miau
-''Mielas laikrašti,jums su stilium viskas gerai''
-Keep bleeding
-Moki žemaičiuoti?
-Ar tapsi donoru?
-Krikščionis?O gal gryš prie ištakų?Pagonybė?
-Komandiniai žmonės-wtf?
-SNINGA
-Šlapias užpakalis

Ilgi nutrupimai
-Žmogus vidutiniškai,kai baigia mokyklą turi 17 draugų,o sulaukęs 40metų turi tik 2.
Hm,verčia susimastyti kur viskas dingsta...bet verčia ir pagalvoti,kas liks tie du,o kas tie penkiolika...aš manau,kad man neliks nei vienas...metams bėgant į tų dviejų vietą atsistos kažkokie naujai sutikti gyvenimo ir karjeros kelyje....bet man nuoširdžiai įdomu bus sužinot kaip sekasi tiems septnyliokai...
Paradoksas toks,kad labai dažnai neturiu su kuo praleist savaitgalio,bet kai pradedu galvot ką reiktų pakviest į savo gimtadienį,tai be 30 žmonių niekaip...Tai sakai draugai?

-Ar tu moki atskirti charizmą nuo chamizmo?
Kartais išties sunku suprast ar žmogu išties toks yra,ar tik lenda tau į tamsią vietelę...

-Man labai įdomu,išties labai įdomu.
Kas išsaugos liaudies muzika?Kas šiam globaliam pasaulyje ją išlaikys ir išsaugos ir mylės ją nuoširdžiai?
Aš taip galvoju,kad bus žmonės kurie yra ir dabar kur renka tą liaudies muziką ir kaupia.Bet ar ateities žmogus darys tai nuoširdžiai ar tik dėl to,kad čia jo toks darbas?

Nemėgtu ligoninių,nuoširdžiai nemėgstu ligoninių...

Žodžiai,nepasisako jie man lengvai

kaštonai...Sometimes you just have to go home without her

Mačiau reklamą,kad Gleno Millerio orkestras koncertuo Lietuovoje,norėčiau visai nueit


jegutėliau,kiek galėčiau aš čia muzikos prikelti...pakaks gal šį syk

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą