2012 m. sausio 9 d., pirmadienis

Aš noriu šokti,rašyti...ir skaityti

Štai dabar groja mano patefonas ir sukasi ''Roc'n Roll hits''.Kažkada šią ploštelę norėjau padovant vienam žmogui,bet paklausius jos ji mane taaaip užvilko,kad net nepajutau kaip pradėjau judėti...
Jeigu bus išrasta laiko mašina,tai pirmiausia atsiradus galimybei aš nusikelčiau į 1955-1975 metus...Awww,negaliu aip mane traukia tie laikai...ritmai,garsai,mados,muzika,politiniai įvikiai ir pan...

Šiandien girdėjau tokia gerą dainą,kad teko pakelt savo sustagarėjųsi kūna ir pašokt savo kambaryje,buvo osom.Iškart geriau pasijaučiau...Tikrai noriu šokt aš.Tikrai.

Aš neturiu jokios rašytojo ar žurnalisto gyslelės,bet man labai patinka rašyti.Aš labai atsiprašau,kad mano mintys yra padrikos,šokinėją mintys,kartais nesuprantamos,o kartais paprastos kaip pirmoko...Atsiprašau,kad būna klaidų ar praleistų raidžių,nes sena klaviatūra ir sunkiai spaudosi mygtukai.Kitaip nemoku,o noras rašyt didelis.Ir rašysiu kol turėsiu ką pasakyt...

Šiuo metu skaitau E.M. Remarque knygą ''Trys draugai''.Aprašysiu ją kai pabaigsiu,bet esmė tokia,kad kol aš neperskaitau knygos,tai turiu tokią savybę susigyventi su knygos veikėjais...būna sunku vėliau su jais išsiskirti...

Tada važiuojam toliau...
Šiandien buvo pirma diena mokykloje po žiemos atostogų.Uch,nebuvo lengva,bet visą laiką jaučiau tokį nepilnavertiškumą,tokį jausmą,kad kažko trūksta,kažkas netaip ir kažko reikia...Bet turbūt tai dėl to,kad reikia įsivažiuoti atgal į tą ritmą ir turėtų viskas būt gerai.Pagrindinė dabar givldenama tema,tai šimtadienis...negaliu patiėti,kad iki jo liko tik mėnuo...Kažin kokią temą vienuoliktokai sugalvojo...jeigu laukinius vakarus arba kosmosą,tai galim nusišaut jau su  durų rankena...
Kaip ir sakiau,mokytojai pradėjo kalbėt apie egzaminus...Istorijos mokytoja liepė turėt man metiniam dešimt,lietuvių kalbos mokytoja supažindino su egzaminų tvarka ir laikymo sąlygomis...super.Liūdniausia,kad visuose pristatymuose rašoma ''buvęs mokinys''...Liūnda visgi bus būt ''buvusiu''.


Yra Lietuvos muzikos padangėje tokia grupė ''Liūdni slibinai''.Verti dėmesio man pasirodo jie.Pati mėgstamiausia jų daina man yra ''Atstok''.Gaila,kad negalima iš jų CD įkelt dainos,nes susilauksiu teisnių nemalonumų,nes ten yra pati geriausia tos dainos versija.
Čia įdėsiu tą dain,bet tai ne pati geriausia versija.Kiek pamenu žadėjau,kad kažkam kažkada ją parodysiu...
Liūdni Slibinai-Atstok

Bet negaliu kaip gerai jie mane nuteikia

Kad ir kas diena matai dalykus kuriu negali turėt,bet ne viskas yra taip juoda.Gal tu turi tokių dalykų kuriuos norėtų turėt kiti žmonės?Ir aš kalbu ne apie materialiąją pusę.Kalbu apie bendravimą.O gal su laiku ir tau ateis tie dalykai...o gal ir neateis.O gal ir nereiks,nes bus geresniųųųų


p.s.Pavasaris?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą