2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Internetinė abstinencija arba (ne)laimingi po švenčių

Puikiai visi suprantame,kad esam dvidešimt pirmojo amžiaus jaunimas,kad esame šiuolaikinių technologijų atsovai ir panašiai.Dažnai pagalvojame,kad išties didelę mūsų gyvenimo dalį užimą inernetas,telefonas ar kiti šių dienų atributai....Kartais pagalvojame,kad reiktu sumažinti praleidžiamą laiką prie interneto...bet apsisukam ir vėl spaudžiam refresh mygtuką ir laukiam kada kas ką naujo papostins facebook'e...Galit nesigint,tikrai pagalvojate,kad ech,kada norėsiu tada ir nebesilankysiu facebooke...Nė velnio,tai tik žodžiai...Tas pats kas girtuoklis pasakytu,kad kada norėsiu tada ir mesiu,esu tikrai nepriklausomas nuo to...

Pirmas žingsnis yra pripažinti savo probelmą.Ir aš tikrai pripažįstu,kad turiu priklausomybę nuo interneto,kompiuterio ir ypač nuo facebook'o.Tad nieko nelaukęs ėmiausi antro žingsnio.
Antras žingsnis yra išjungti facebook anketą.Ir nieko negalvodamas aš ją išjungiau,tiesiog paspaudžiau deaktyvavimą ir viskas...Bet viskas ne taip paprasta...Svarbiausia,kad FB anketos NEĮMANOMA ištrinti...na ir kas,kad ją deaktyvavau...facebook labai paprastai parašė,kad bet kada prisijungus prie fb sistemos mano anketa bus automatiškai aktyvuota ir viskas prasidės iš naujo.Tai lyg kokia gyvatė norinti iščiulpt tavo kraują,o kartu ir esybę...kad pasijustum nesaugus būdamas bet kur ir bet kada...nes kiekvienas žingsnis lieka įrašytas stebuklingame taimlaine kuris turbūt tampa svarbesniu už savo pačio gyvenimą....

Na ką,pradedam gyvenimą.Visų pirma gaila,kad liko daug kontaktų tų žmonių su kuriais kartais reikia palaikyt ryšį,bet neturiu jų nei telefono numerio,nei skype,tad per fb dažnai susisiekdavom....reikės dabar gauti kitus kontaktus.Toliau gaila,kad neatrašiau kai kuriems žmonėms laiškų kuriuos jau reikėjo senų senovėje atrašyt.Atsiprašau jūsų.

Kas dar labai svarbu,kad tikrai nesakau,jog viskas,daugiau nebegryšiu į fb.Pareisiu atgal,kur aš dingsiu,bet noriu išties iki brandos egzaminų nesugryšt ir įrodyti sau,kad galiu.Vasara jo,viskas ok,turbūt tikrai gryšiu nes norėsiu patalpint foto iš kelionių ir ieškoti bendraminčių kurie važiuoją į Vilnių,kad galėtume susimest ant kuro.Bet vasara yra visai kitas etapas,negu vykstantis dabar.

Likimo ironija.Šiandien pamečiau telefoną...Super.O ten kiek svarbių kontaktų ir šiaip vienintelė likus normali susisiekimo priemonė su draugais.Skype mažai kas besinaudoja kiek pastebėjau...Kaip dabar man susisiekt su draugais a?

Išties labai,labai sunku yra.Tikra abstinencija.Tik prisėdus prie interneto norisi patikrinti FB anketą...gerai,nusui mintis kitur ir tikrinti kitus įdomius tau puslapius...ir ką...Visas tikrinimas trunka max pusę valandos,o kas po to?Po to sėdi ir neturi ką veikt prie to kompiuterio ir norisi patikrint FB.
Viskas gal būtų iek lengviau,jeigu nebūčiau pametęs telefono...

Gera,kas dar gero pas mus a?
O šiandien pas mus yra trijų karalių diena...Viskas,šventės baigėsi.
Metuose būna du kartai,kai man užeina depresija ir aš jos nesiginu ir nebandau apsimetinėti,kad man viskas gerai.Pirma kart metuose man būna depresija po Kalėdų ir Naujųjų metų,o antra kart kai baigiasi vasara...
Kai baigiasi didžiausios metų šventės man būna gaila,kad nebebus tų šviečiančių lempelių,tos šventinės nuotaikos kai galvojame vieni apie kitus,kai yra jauku ir gera namuose.Kažkaip vistiek netaip jautiesi po švenčių nors tu ką...
Kai baigiasi vasara dažbai girdžiu...aj pagaliau baigėsi,nes vistiek nėr ką veikt,pasiilgau klasiokų ir t.t. Bullshit...Netikiu šitais vėjais,visi norim vasaros ir gulėdami ir nieko neveikdami džiaugiamės,kad yra vasara ir viskas gerai...O atėjus rudeniui pradeda lysti visokios mintys,jauti tuštumą ir vistiek jautiesi įterptas į rėmus,o per langą žvlegi ir prisimine koks lakstei nuogas po kiema...
Ko labiausiai man gaila,kad visą tarpušventį nesnigo ir eglutė nepamatė sniego.Išties labai gaila man.
Ir visgi kodėl aš negaliu lūdėti a?Kuom liūdesys blogesnis už džiaugsmą?Ar galėtum pateikti dešimt priežačių kodėl liūdesys yra blogiau už džiaugsmą?Vadovaujuosi aš tokia logika:nenuvertinkim liūdesio nes tik jisai
mums parodo kas tai džiaugsmai

Dar viena depresijos banga užeis gryžus į mokyklą,kai kiekvienas mokytojas stengsis priminti,kad jau viskas,artėja brandos egzaminai,kad nebera laiko niekam ir tik bėk,bėk,bėk...kur nežinia,bet skubėk,viskas jau finišas čia vaikeli...Keistas laikotarpis.Reiks aprašyt.em....kas nors duokit man į nosi,nes aš visiškai negalvoju apie ezgaminus...

Štai prabėgo atostogos,nevirkausiu,kad nieko gero nepadariau,nes visai man jos turiningos buvo.
Neskaitant viso kito chlamo ėjau į istorijos papildomą ir išviso prasimokiau devynias valandas istorijos...hm,manau kaip per atostogas užtektinai.Tai kas nors dar turit ką nors prieš papildomas istorijos pamokas?Vis dar galvojate,kad taip va imsiu atsisėsiu ir išmoksiu istorija pasiskaitęs namuose?Nė velnio...bet čia jau kita tema kurią galiu aiškint be pabaigos....

Apie blog'ą
Pagaliau,kai neturiu fb anketos,tai galėsiu dažniau prisėst ir parašyt į blog'ą.Rašyt laaaaaaabai daug,nes vistiek čia niekas neskaito ir niekam neįdomu,tad niekas ir nerėkaus,kad daug rašau ir nolaifinu,kaip ant fb sienos...suuuper.
Aš skaitau jūsų blog'us,dažnai noriu pakomentuoti,bet bijau,nes galvoju visai jūs nenorit,kad aš skaityčiau ir rašyčiau...jūs rodos kažko norit kito,kažko tikitės,tikitės,kad tam tikri žmonės skaitys jūsų išgvenimus,todėl aš nesitrinu kur nereik....

Ir pabaigai...kažkas susijusio su Vyrišku solidarumu.
Paveikslėlis apibūdinantis vyrus ir moteris.Seniau man tai buvo tik juokai,bet dabar gyvenant ir įgaunant patirties man visa tai atrodo jau nebejuokai,o realybė....Visgi tokios jos.Tokie mes.Ir dar galvoji,kad esi išskirtinis?
Moterų ir vyrų problemos

p.s.Šiek tiek apie meilę
Mano viena super duper draugė meilę aprašė šitaip: ''meile zmogui yra tada, kai tu ji nori suvalgyti is tos meiles !''

9 komentarai:

  1. Nes per DŽIAUGSMĄ sužinai ką reiškia liūdėti
    Kai DŽIAUGIESI, gali NUDŽIUGINTI kitą
    O tavo NUDŽIUGINTAS žmogus gali NUDŽIUGINTI kitą žmogų,kol galiausiai iš tų NUDŽIUGINTŲ, PRADŽIUGINTŲ PERDŽIUGINTŲ paskutinis pasiūs toli :D
    DŽIAUGSMINGI žmonės būna aktyvesni
    DžIAUGSMINGI žmonės mato pozityvius dalykus ir jiems gyvenimas tiesiog būna lengvesnis
    Su DŽIAUGSMINGAIS žmonėmis norisi bendrauti nes atrodo kad jie įdomūs
    DŽIAUGSMINGI žmonės ir yra įdomūs
    Man patinka DžIAUGSMO ašaros
    Kai DŽIAUGIESI vadinasi įvertini tai ką turi
    APSIDŽIAUK,o ko liūdet?

    AtsakytiPanaikinti
  2. mane eilinį syki veža tavo pozityvas,bet eilinį syki mane foje išmoko,kad nereik bijot liūdėt http://www.youtube.com/watch?v=faCgOlDgh-4
    Džiaugsmingi žmonės ir yra įdomūs? :D HM,o kaip tie laimingi bepročiai? :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tie žmonės traukia savo vidiniu žavesiu,ir atrodo kad iš jų gali kai ko išmokt.. pavyzzdžiui išmokt džiaugtis mažais dalykais :)
    Tie lamingi bepročiai yra laimingi,nes jiems gerai,ir jie laimingi :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. del tu blog'u tai suhimycinai, taip sakant. jeigu zmones raso ir nera uzsiblokave nuo visu, t.y. ju dienorastis yra public, nestabdyk saves ir ramia dusia komentuok!
    ir zinok, kad mane visada nudziugina komentarai! :}

    AtsakytiPanaikinti
  5. awwww,kaip miela iš jūsų pūsės.išties,be sarkazmo :]
    reikės dažniau brukštelt jums dabar,nes kai fb neber,tai neber kur pasireikšt :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. nors ir buvo superduperultra ilgas postas, tikrai nesigailiu paskaičius! ir spaudžiu dešinę už fb anketos išjungimą, kad ir trumpam, bet vistiek!:D

    AtsakytiPanaikinti
  7. ieva,jau 4 dienos.. Žmogus pasiruošęs iki galo :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. aš laikausi,aš vis dar laikausi :D

    AtsakytiPanaikinti