2012 m. sausio 7 d., šeštadienis

Iš naujos eilutės

Kol esu pagautas ekstazės,tol turiu rašyti...tai va,ką tik baigėsi filmas "Dirty Dancing'' ir aš toooks pakylėtas,bet pradėkim nuo pradžių.Tikrąją to žodžio prasme mane užkrėtė visas filmo garso takelis,o turbūt labiausiai patiko ta vieta kai Meilutė užėjo į darbuotojų salę ir pamatė juos šokančius...vat ten tai buvo veiksmo kokio dvidešimt pirmam amžiui pagal joki dabstepo ''šedevrą'' niekada nepamatysi....bet ką aš čia,geriau pažiūrėkit visą filmą ir bus viskas gerai.
O čia finalinė dalis
p.s.Pagrindinis aktorius Patrick Swayze...R.I.P.


Labai keista žiūrėti filmus iki išnaktų,nes...
Nes nebera eglutės,nebera kalėdinių lempučių ir nebera kalėdinių papuošimų...labai keista ir nebetaip jauku...
Reikia priprasti.Reikia.


Kadangi mūsų šaunioji Švietimo ministerija su šauniuoju jos klounu Steponavičium priešakyje neskyrė finansavimo Dainų šventei ir jos šiais metais nebus,o bus kitais tik metais,tai jau buvau sumastęs,kad išvis mesiu šokius,bet ne...taip negalima.Nežinau kur kitais metais busiu nusviestas,bet žinau tikrai,kad ten lankysiu šokius,kad galėčiau patekti į Dainų Šventę ir gal,jeigu bus laiko,tai pradėt lankyt kokius pramoginius šokius šalia...


O čia šiaip inspiration fotou
ir daina kurią dainuoja žmonės mašinoje

taip susigrooozinau

5 komentarai:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ekQZPozjCX8&feature=BFa&list=PL6F50CD65F5BC4E63&lf=mh_lolz
    Dance with me !! :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti