2012 m. sausio 16 d., pirmadienis

Jerundaaaaa

(ptfu)susilaižo plaukus
-Sveikos,merginos

Metus rukyti...mama ant tėtės ima pykti
Mamos nepykit
Vaikai nerukykit

Prieš metu išgirsta daina.
Norėčiau gryšt metais atgal dėl vieno-duot sau į nosį ir paklaust-kokį š tu čia mali,jeigu supranti,kad nieko gero nebus a?


Tiesa sakant aš esu kaimieties ir dėl to nepergyvenu ir nesigėdiju.Man ant veido parašyta-kaimietis.Ir ką aš galių padaryti.Juk sakoma-Gali žmogu išvesti iš kaimo,bet kaimo iš žmogaus ne.
Galėčiau dar prirašyti penkių lapų ese apie teigiamą kaimo įtaką žmogui ir lietuvybei...bet niekam čia neįdomu...

Ką priminė man vienas filmas kuriame eilinį syki susitapatinau su veikėju...
Grupė Nirvana.Tiesa sakant neklausiau jų dainų jau kokie šeši metai mažiausiai,o namie mėtosi visa šusnis Nirvanos atributikos...normaliai...

Atėjus žiemai.Visada.Mama man padaro kakavos.Kakavą aš labai mėgstu,bet žiema,kai už lango sniegas-ji kitokia.Mano kakava.

Truputis pasiguodimo.Pastaruoju laiku yra padiėjęs labai širdies dažnis,ypač vakarais.Nežinia kuom viskas baigsis ir ar daug dar trauksiu aš,bet per trumpas tas gyvenimas,kad duot tai širdžiai pailsėt...ypač jaunystėje...

Bet man dėl to širdis tikrai neskauda...

''Nieko aš nenoriu.Nuoširdu ar blogai?Keista kai įvyksta tokie dalykai kuriu,net nesitikėjai,kad tau įvyks kada nors net.Net nebūtum pagalvojęs prieš metus ar du.Ištiesų yra sunku bendrau,nes noriu pasirodyti visu gerumu,bet kartu ir noriu būt savimi.Savimi yra būt gerai,bet gali likti nesuprastas kitų prieš kuriuos pasidarei visą neblogą įvaizdį.Pakankamai gerai žinau kaip noriu,kad vyktų viskas,bet labai daug kliučių kelyje atsiranda.Kodėl kitiems jų nėra,net neverta turbūt aiškinti.Bet tiesiog naturaliai-užnisa''

Ir jeigu kalbant nuoširdžiai,tai aš pavargau nuo nuolatinio pasitempimo.Tik nuo jo.Daugiau nieko nenorėčiau sulėtinti.

Alina,tu ir vėl mane gelbėji...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą