2012 m. sausio 14 d., šeštadienis

Kodėl nesistiebiate?Juk apdovanojimas aukštai.

Nerašiau vakar,nes nebuvo nei noro,nei jėgų.Iš reikalo jugi nerašysi

Turbūt gvenime visi turim kokių nors dalykų kurie užknisa.Mane užknisa žadintuvas,o labiausiai tos kelios sekundės vakare kai jį nustatinėju ir suprantu,kad ne ką ir liko to laiko miegoti.Negaliu-knisa.Šešias dienas per savaitę turiu keltis su žadintuvu...ne.

Vieną vakarą netyčia svajojau,kad įstosiu į išsvajotajį Vilnių ir pradėjau žiūrinėtis butus...Ką galiu pasakyt...kad vargo vakarienė.Rojus gyventi pas tėvus ir niekur aš nenoriu kraustytis.Į jokį sovietmečiu dvokiantį būtą su tarakonais ir nudrengtom laiptinėm aš nenoriu.Nuoširdžiai.Jokios romantikos.Kaip kiti randa visai neblogus butus už normalią kainą???

Tokį vieną atlikėją prisiminiau.Džeimsą Blantą...ir jo dainelę vieną neblogą,manau nebūsit girdėję.O man ji visai nuotaikinga.

Kamatozo nemegėjai-neklausytki,nes čia naujas vakarėlių kamatozas nr Vienas


Egzistuoja tokia mokyklą Lietuvoje,konkrečiau Klaipėdoje.Tai Vytauto Didžiojo Gimnazija.Joje man vyksta istorijos paskaitos ir šiaip dažnai tenka pro šalį praeiti.Negaliu,kokia man ta mokykla nuostabi.Uch,tiesiog.Stovi pačiam Klaipėdos centre,čia pat senamiestis ir pan.Pats pastatas didingas,įstabus...kaip trys mūsų mokyklos,o ant fasado didelėm raidė ''Ir šviesa, ir tiesa
Mūs žingsnius telydi''.Iškart man pamačius ją toks širdį glostantis jausmas užplūsta.Keikiu save,kad į ją neperėjau mokytis,kai buvo tam laikas.Kad tada man kas ją nors parodę būtų,gal būtų ''dašutę''...Neveltui būna mokiniai iš ten pasikėlę.Ir aš jiems pavydžiu sudarytų mokymosi salygų,kaip baseinas ir t.t. ir pavydžiu vietos,kad pačioj Klaipėdos širdyje...Tiesa sakant man labai pradėjo patikt Klaipėda.Ne ta pramoninė,ta su dvasia.

Vakar buvo Sausio13.Laisvės gynėjų diena.Kievienais metais žiūrėdavau visus minėjimus,dauguma dokumentinių filmų ir pan.Šiais metais susilaikiau.Nieko nežiūrėjau,nesinervinau dėl delfi komentatorių pilamų pamazgų.Tiesiog ramiai ryte iškėliau trispalvę ant savo namo ir užsikabinau vėliavėlę ant savo automobilio.Na čia irgi klausimas ar pagarba ar ne ant mašinos vėliavėlė...Tiesiog ką noriu pasakyti,kad nereikia skambių kalambūrų per tokias dienas,bet ir nereikia tylėti.Aišku,mes jaunimas tada net gimę nebuvom,bet mes esam kalti,kad apie tai net girdėti nenorim,nes alia mes turim ir savų problemų.
Šiandien istorijos kurse mokytojas pasakojo,kad pats buvo tuose visuoses įvikiuose ir stovėjo saugant telezijos bokštą,vėliau seimą.Įdomu išgirst iš tų kurie stovėjo pirmuose frontuose...Parodė video kuriame užfiksuotas dar jaunas Juozas Statkevičius.Pagarba tokiems žmonėms.Pats gynė tėvynės laisvę,o po to pats kurė čia savo gerovę ir atnešė tik gerą vardą Lietuvai.Pagarba Juozui.

heh,prisiminiau tokį nutikimą.Prisiminsiu jį ir po dvidešimt metų....Kaip Pocka rėkia man ''merk...merk akį''.Kas suprantas tas šaunuoliai...
Foninė daina
Ji man tokia pavasariška ir vilnietiška...iki negaliu....Neapsakomai geri prisiminimai su ja.

Kaip žinia mėgstu kariauti su dubstepu,nes esu kamatozo-house eros vaikelis,gal jeigu ir pas mus devintoj klasėj būtų leidė dubstep,tai gal ir aš būčiau priaugęs prie jos...

Čia keletas dainų kurių neužskaitau,nes jos patinka mąsėms,bet užskaitau,nes man patinka



ta crush on you man primeną vieną žmogų iš broken house....

Egzistuoja dar viena nuostabi grupė.Nesu jos didelis megėjas,bet man ši dain man iš serijos ''gors per paskutinąją''...enjoy


Jau du kartu buvau Coffee Inn'e Klaipėdoje.Palikau arti keturiadešimt litų jau...Ką galiu pasakyt,iki tokio jaukumo kaip Vilniuje dar toli,bet jeigu mokyčiausi VDG,tai būtų osom turėt netoliese Coffee Inn'a...

Šiandien iškrito išties daug sniego.Man patinka,norėjau jo labai.Ir gera man labai.Jauku.Ryt gal ant kalniuko nulėksiu paskutinį kartą....Smagu.

Va,dar taip pagalvojau...kad visai norėčiau tuoktis Vilniaus arkikatedroje...visgi Lietuvos širdis,ne?

p.s.tos knygutės kvapas mane varo iš proto....bet jis silpsta ir baigsis,kaip baigėsi sausainiai...

2 komentarai: