2012 m. sausio 27 d., penktadienis

Laukiu tavo balso ir šiltų šiltų delnų...

''Atgal,-pagalvojau,-greičiau atgal!Nieko daugiau,tik atgal!''

Laukiu tavo balso ir šiltų šiltų delnų,
Žingsnių tyloje ir žodžių nuostabių.
Galbūt aš nežinau, ko iš tikrųjų reikia tau,
Galbūt labai jau daug tavęs iškart prašau.

Diena nuo pat ryto buvo daug žadanti,o ir prasidėjo netradiciškai...MC.Buvo gerai praleistas laikas,galėtume dažniau taip pasibūt,esu daug kartų taip sakęs,bet kaip tik mažėja tų pasibuvimų...Super ketverto dienos man patinka.
Mašinoje viskas užšalę:durys,langai,signalizacija,vairo stiprintuvas...ledynmetis.brrrr....

Šiandian tokį filmuką filmavom,apie jį plačiau vėliau,bet va...viena spy foto.

Rrrrrr.....

Tiesa sakant vakaras buvo malonus.Pabūvojau koncerte,alia Spragtuke.Patiko,bet užsimaniau į tikrą baleto pastatymą,su visais atributais.Kada nors vėl...nes yra teke būt,bet labai mažas buvau jau.
Po to sekė malonus pasisedėjimas @lijo,valio,atnešėm paskalų,turės gargždų fauna apie ką kalbėt...tiesiog nuostabu.Kažkam nepatiko,bet kai kažkam siūlai,tai kažodėl ir nenori visad...aj kaip visada-nesvarbu...nors tai ėnra problemos sprendimas.

Būtų gyvenime daug papraščiau gyvent,jeigu aš suprasčiau moteris.

Kojos pačios kilnojas...negaliu kaip šiubidubi


miau

2 komentarai:

  1. :DDDDDD
    nedavažiavom kaip sakant...bet jau beveik,beveik,tiek betrūko,kad būčiau prikalbinęs lėkti :DDD Bet kitą savaitgalį-būtinai :D

    AtsakytiPanaikinti