2012 m. sausio 29 d., sekmadienis

Lazy,lazy sunday

''Tik neprarask laisvės!Ji brangesnė už meilę.''

Jergutėliau,tie sekmadieniai,kartai pagalvoji,kad jų gali ir nebūt.Čia vienas iš tų kur darai viską,net kambarį susitvarkai,kad tik nustumt mintį,kad ryt prasidės nauja savaitė ir nauji darbai...O dar ta galva visa sunki,lyg sergu lyg ne...

Tai va,šiandi tik sutvarkytas kambarys ir prisėsta prie n.d....daugiau nieko,bet va ką kambariui pasidariau

man tai jėga,negaliu kaip gerai atrodo,bet va,šitos foto jau senai laukė savo eilės,bet per tą laiką,tai jau tiek daug nutiko ir bus dar daugiau jų kurį nors savaitgalį...nes atsirado per tą laiką gerų žmonių mano kely,gerų įvykių nutiko kuriuos verta prisimint....

aj va,ką dar pasikabinau

bmw...la musica del corazon libre

Pacanas su BMW aš esu.Mano mama taip galvoja,mano draugių mamos taip galvoja,turbūt ir draugų mamos taip galvoja,turbūt taip visi galvoja,vien dėl to,kad vairuoju BMW.Stereotipas nr vienas mano gyvenime pakolkas.Na,nežadu su tuo kovoti,bet progai pasitaikius norėčiau pasiaiškinti koks esu ir kokį BMW vairuoju...ne kokia kregždę su penkių aukštų siuoliuku,o šeimyninį universalą...kaip žmogus su paltu ir laikrodžiu,tai manau visai geras įvaizdis...reik tom mamom pasirodyt,gal kitaip galvos...

Vakar įvyo mini įvykis kuris dar karta mane pastumėjo link galvojimo,kad visgi kiekvienas mūsų turi likimą.Nemanau,kad tai blogai,kartai kai gyvenimas parodo ženklus,tai taip šypsena iki ausų atsiranda,kad pačiam baisu...Bet,kad ir kartais mūsų laukai nesutampa,tai kažkas turi įsikišti ir parodyt,kad sutampa.
Dar kartą atsiprašau ką prišnekėjau.Juk visiems,o ypač man pasitaiko,kad norisi vienaip pasakyt,pasakai kitaip,o išgirsta žmonės dar kitaip.Ir šiaip dažnai man pasakius garsiai ką nors gražaus ir reikšmingo,tai rodos taip netikra,taip banalu....o kai parašau,tai gaunas visai neblogai.Rašymo princas.

Pagalvojau,kad visas gyvenimas yra laviravimas tarp dviejų ugnių.Laviruoji,laviruoji ir išlaviruoji,bet po kiek atsidūsimo atsiranda vėl naujos...Gal ir pats susikuriu jas,bet aš mėgstu alternatyvas,kad gyvenime būtų keli pasirinkimai...

Buvau lauke,minus venuolika,tai taip nušalau pirštus,kad galėjau kramtyt iš jėgos ir nieko nejaučiau...super,o kiek girdėjau pentadienį bus labai,labai šaltą,o mes būsim Vilniuje,o jame tikrai bus daug daugiau šalčio,nei čia,pajūry....minus dvidešimtpenki...

Klasika.Aš jau noriu pavasario.


Galva plyšta,bet nėr kam pasiskūst,žinau kas jai padėtų nesuplyšt...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą