2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

Leisk man,vienaragi...

Ne ruduo,ne.Bet man širdy poezija.

Eilėraštis ant literatūros vadovėlio viršelio

Vienaragis

Iš flamandiško kilimo, blunkančio oro šilkinio,
Ar iš pasakos, kur sakalai ir alchemikai miega,
Jis iššoka, akim kaip žibuoklėm nušviesdamas pevą,
Ir nubėga per skambantį mišką gražus vienaragis.

Sakalai, nusigandę, pro virpantį medį pakyla,
Ir alchemikai braižo ant stiklo ugningą figūrą,
O heraldiški liūtai nuo skydo nušoka į žemę,
Ir jų aukso karūnos po pasakos orą pabyra.

Vienaragis įeina į juodą, užnuodytą upę,
Ir vanduo, tartum stiklas, giedrėja ir plaukdamas gieda,
O ištroškę žirgai ir lakštingalos vandenį geria,
Ir su naščiais nuo kalno atbėga prie upės merginos.

Vienaragis, sužvengęs, nuo kailio vaivorykštę krato,
Ir merginos rieškučiom žaibuojančius deimantus beria,
O jis grįžta per mišką į niekad nebuvusį laiką,
Kur kiti vienaragiai po liūdinčiu ąžuolu ganos.


Kuo toliau gyvenu,tuo labiau suprantu,kad man patinka eilėraščiai,bet man jie patinka,be jokio interpretavimo...

Jums taip nebūna,kad vieną dieną labai pasitikite savimi,o kita jaučiatės kaip nesavas prie savų ir norit tik po kaldra namie pasislėpti?

Man labai blogai,kai tau blogai.Labai,labai.
Tada aš įsijungiu Queen,nes žinau,kad bus gerai,gerai...


p.s.Man tavęs trūksta,Fredie....

Pastebėjot,kad gyvenime yra ''lygūs ir lygesni''?Tiesa sakant esu papratęs gyvent prie tų lygesnių,o kaip būs kitam mieste?Gausiu į šikną ir turėsiu suktis kaip įmanydamas pats...

Galėtų mano svajonės išsipildyti ir šią dainą galėtų perdainuot Vaidas Baumila,išties skaitant žodžiu,tai bent man jie labai gražūs,kad ir labai sunku,bet pabandykit perskaityti be tokio virgiškostankėniško akcento

Snaudžia malūnas prie kelio
Saulė seniai vakaruos
Žaidžia mėnulis upely
Klausosi mano dainos

Nors nėr tavęs čionai
Nors tu toli
Noriu papasakoti tau vienai
Kas manoj širdy


Noriu aš vasaros sapną
Apie tave susapnuot
Noriu šią dainą nors kartą
Dviese prie upės dainuot

Nors nėr tavęs čionai
Nors tu toli
Noriu papasakoti tau vienai
Kas manoj širdy


Kaip man tave prisišaukti
Kur man tave susitikt
Eikim saulėlydžio laukti
Grįžkim aušros pasitikt

Nors nėr tavęs čionai
Nors tu toli
Noriu papasakoti tau vienai
Kas manoj širdy

Norėčiau nueiti į : ''Ugnies medžioklė su varovais'', ''Pilėnai'', ''Tadas Blinda''

Ūdrio daina iš Pilėnų,eina šiurpuliukai per nugarą

Miūziklo Tada Blinda viena iš nuostabiausių dainų

ir dar viena...tokia labai jau į vasara kvepia...



na ir dar viena...šitą dainą norėčiau išgirst ryte atsikėlęs su savo žmogum

p.s.Man iš kišenės tebekyšo žagrės rankena...

2 komentarai: