2012 m. sausio 2 d., pirmadienis

Lietuvos paštas

pavirkavimai apie facebook.EJ,kam po velnių įdomu jūsų tos nęsamonės ant facebook sienos,kai jums yra blogai,kaip jūs nebegersit daugiau,kaip jūs esat vienišas,kaip surinkus 4382 laikų nusimausit kelnes ir parašysit baisiausias merginas iš fb sąrašo...WOW tai tikrai mane domina,tai tikrai turi kažkokią suknistą išliekamąją vertę.vien sėdėjimas prie fb mane žlugdo,o dar tie jūsų nusigrybavimai,tai ir nusvemt verčia.dabar galvojate,kad aš pats jugi rašau tokius vėjus.taip,rašiau.perskaičiau savo hormonų įaudrintą paauglišką facebook sienos istoriją ir galvoju kur galėčiau rast tokią tvirtą šaką netoliese,kad galėčiau pasikart.taip,man dabar yra blogai ir negerai ir tikrai ne tai mane sudiorgino,bet ar man dabar reikia rašinėti ant fb sienos visokius vėjus apie savo kvaratinį gyvenimą?kas nuo to geriau bus?


p.s.taip...tai Lietuvos paštas
p.s.s.norėčiau gauti į nosį.taip gerai ir riebiai.
p.s.s.s.aš noriu žinot kas bus toliau

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą