2012 m. sausio 5 d., ketvirtadienis

Mano gyvenimo muzika.Part 1

Negaliu patikėti,kad maždaug jau septyni metai klausau grupės Foje...Negaliu patikėti,bet taip yra.Išklausyti visi albumai nuo pradžių iki galo po kelis sykius...Perskaityta jų istorija po kelis kartu.Peržiūrėtas filmas Foje-14,peržiūrėtas ne kartą paskutinis koncertas...Kartais sėdžiu pamokose ir mintyse pradedu dainuoti visiškai random dainą ir viskas,nenurimstu kol jos nepasiklausau....Visada man jų muzika padėdavo išgyvent depresines mintis ar kai norisi giliau įžvelgti.Tikiu visi turi savo tokią grupę ar dainininką.Ką man reiškia Foje?Visada kai į galva šauna mintis,kad reikia grįžti prie savęs,tai reiškia,kad turiu pasiklausyti jų.

Pateiksiu dainas kurios man yra reikšmingos

Foje-Paveikslas
Daina išleista pirma kart praėjus penkiems metams po grupės išsiskyrimo,o parašyta dar gūdžiu sovietmečiu...jeigu kas gaudotės metuose,tai maždaug išleista tik po dvidešimt penkių metų...
Tikrai nuotaikinga daina palyginus su kitom Foje dainomis.Norisi šokti,dūkti ir tatata

Foje-Tušti delnai
Ta daina.Ta daina yra iš serijos TA DAINA.Tai daina kur norisi klausyti šiltą Birželio vakarą,kai saulė leidžiasi...bėgt per auksinius laukus ir rėkti,klykti...kelt rankas į viršų ir krist į rugių patalą....
Foje-Balsas
Leidžia susimastyti apie tai kas tau svarbu.Ar esi materialistas ir pan.Ir šiaip kai paklausai tai pagalvoji.Eina velniop viskas.Darysiu kaip man tinka ir patinka
Foje-Krantas
Ši daina turi man bent keistą istoriją.Pamenu prieš gerus šešis metus kai įsigijom namą,tai statėm jį ir pan.Tai pamenu atvažiavom rudenį ir tetis nuėjo darbuotis,o aš lauke per didelę liūti stovėjau lauke,laukiau kol mano šuo suės visą maistą ir...ir dainavau tyliai prieš vėją šitą dainą...žinai,šuo mane girdėjo...jis ir dabar nevalgo jeigu perjugniu foje į kitą atlikėją....Buvo velniškai geri laikai
Foje-Meilės nebus per daug
Ar gali meilės būt per daug?Aš nežinau.Nes aš nežinau as ta meilė yra.Kai suprasiu,tai pasakysiu,gerai?

Foje-Sparnai
Tai ta daina kuri leidžia svajoti ir galvoti apie gerus dalykus.Leidžia išskėsti rankas į šonus ir skirsti.Lekti.Toli toli.Nes tai mano sparnai

Foje-Tu vėl esi akla
Viena iš mano favoričių.Ši daina jau senai man patinka.Daug klausiau jos,bandžiau suprast.Atėjo viena mintis šį ryta.Manau,kad dainos autorius dainoje kalbėjo apie mergina kuri jam labai rūpėjo ir jie buvo tik draugai,o ji...jai patiko kitas ir tai jis matė....jis matė viską iš šono...norėjo kažką padaryti,bet žino,kad ne po vienu mėnuliu jie gyvena.Banaliai supratau turbūt.

Foje-Mėnulio veidas
Negaliu,tai mano turbūt pati,pati pačiausia Foje daina.Ypač ši versija.Live versija.Totalus orgazmas mano ausims.Kai pirmą kart paklausiau negalėjau nurimt.Buvo vasara,lauke šilta ir lijo lietus...Aš tą dainą tapatinu su savimi...gal todėl ji ir yra tokia artima man...

Foje-Vėjas
Ir joks ne sel aš tik vėjas...Labai lyriška daina,bet manęs neveda į depresija.Man patinka šios dainos skambėjimas,kad dainoje keičiasi nuotaika.....man tokia atrodo laikui nepavaldi daina

Foje-Atsimenu tai
Daina apie paaugliškus laikus...ir akutuali man ir tau...Visai nedepresiškai nuteikia,o kaip tik leidžianti su šypsena palikt šį laikotarpį ir eiti toliau gyvenimo keliu...

Foje-Sugrįžk
Ar dar ką reikia sakyt?
Reikia.
Turbūt garsiausia ir viena iš garsiausiu Foje dainų,nors jos autoriai grupė Hiperbolė(rasim laiko ir jiems).
Sunku kažką pasakyti.TIe daug viduje sukyla man emocijų klausant šios dainos.Iš vienos pusės klausant šią dainą apima beribė nostalgija apie senas meiles,seiles...apie tuos laikus kai nesukau galvos.Norisi man šitos dainos pavasarį.Norisi išrėkti tą priedainį rytą-vakarą.Norisi garsiai tai pasakyti kol dar esu gyvas.Viskas būs gerai.

Foje-Vaikystės stogas
Taip,po dvidešimt metų aš verksiu per šią dainą,bet šiandien aš su šypsena žvelgiu į ją.Visgi dar visą tai nesenai buvo ir svarbiausia nepamiršt savo vaikystės idealų....

Foje-Vandenyje
Visgi vanduo yra viso ko pradžia ir viso ko pabaiga...Vanduo teka kaip laikas...

Foje-sapnai
Tai pirma daina gryžus namo kurią išgirdau kai atšvenčiau naujus metus....Kas įvyko,tas įvyko.
ir aš nežinau nieko daugiau tik savo geismus
galvoju kodėl jie taip dažnai apakina mus

Foje-Geltoni krantai
Prireikė labai daug,labai daug laiko kol supratau iek daug šitoje dainoje pasakomą dalykų.O kokių?Čia jau kiekvienas sau susiras.Man labai sunku šią dainą įtalpinti į kokius tai rėmus.

Foje-Žodžiai į tylą
Tikėjau,kad kažkada šią dainą pritaikysiu savo praktikoje..ir neklydau,šios eilutės mano:
aš žodį ištarsiu jis nuskęs tyloj
galbut tik jinai mane išgirs
kiek tūkstančių žodžių aš ištariau jai
kiek jų dar reikės į ją ištart

Foje-Žvakių šviesoje
Kad ir ką rašyčiau,tai neaprašyčiau ką jaučiu klausydamas šitos dainos

Foje-Mes visi
Man toks Depeche Mode skambesys,kad negaliu.IR gerai.Laaaabai gerai

Foje-Tu krenti
Aš taip ir įsivaizduoju gūdžius 1990.Rudeninė depresija.Foje kasetė.Magelis.Ir tu pats kažkur kambarį nesupranti kas čia per muzika,bet tu net nejauti kaip visas judi.Nepatiks tau

Foje-Baltam name
Rimčiausiu Foje laikų kurinys.Sunkus.Depresija jau kaip kam.Tiktu kokiam spektakliui.
Aš vel išprotėjau...

Foje-Aš negaliu turėt tavęs
Ši daina yra kur kas gilesnė,bet man ji visad primins,kaip aš būdamas paauglys negalėjau naktimis užmigti dėl...  :))))

Foje-Vieną kartą Paryžiuj
Daugelio Foje gerbėjų svajonė sudainuoti šią dainą Eifelio bokšto fone..ech,o aš nenoriu...man tik labai keisto sąskambio daina




Šiam kartui tiek...bus dar ir kitų daliu,tad dar ne laikas reziumė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą