2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Meilei reikia šiokio tokio naivumo...

''Tai buvo veidas,kuris įkirito man į širdį ir nebedavė ramybės''

Daug sugeriu aplinkos poveikio,tad šį vakarą sėdžiu,kaip su šlapiu skuduru gavęs ir net nežinau apie ką galvot,tad atsiverčiu knygutę ir bandau dėliot ką noriu pasakyt.

Šiandien mane visur persekioja muzika.Gera.Bloga.Kaimietiška.Inteligentiška.

Gal pradėsiu iš serijos,kad mėgstu kartais visokias Militas,Ledi ais,Lukas ar Vestas....
Tai va,vienas iš tų dainų...Na iš mano kamietiškos repertuaro,tad dabsteperiams turėtų ausys nulinkt...
''nuostabūs'' žodžiai

Šiandien pakalbėjom apie rusiškus filmus su klasiokais ir va,per TV1 pirmadieniais,vakare rodys dabar...Patariu pažiūrėti ''Tarnybinis romanas'',turėtumėt nenusivilt...gal,nežinau,gal jau jums Holivudas išplovė smegenis ir nepripažinsit tokio filmo.

Tiesa sakant mano pačio pats mėgstamiausias filmas yra rusiškas-''Likimo ironija arba po pirties'',bet šį kart įdėsiu vieną video iš antrą vietą užimančio,taip pat rusiško filmo ''Admirolas''.Šių laikų rusų kino pramonės šedevras po kurio tiek daug sukilo jausmų.Pasakysiu tiek,kad šis filmas pastatytas remiantis tikrai faktais.Jeigu kas pamenat iš istorijos pamokų apie Vasario sukilimą Rusijoje ir baltagvardiečių ir raudongvardiečių kovas,tai šis filmas apie baltagvardiečių vadą gen.Kolčiaką....Negaliu kaip mane įkvėpė šis filmas.

negaliu,kaip man patinka tokie tikri,tikri šokiai...tos baltos iškilmingos karininkų uniformos...romantika

o čia daina mano mėgstamiausia daina šios grupės skiriama draugui kuriam patinka ši grupė


Man pradeda patikti klasikinė muzika.Aš noriu mest šokius ir šoks klasikinius šokiu ar pramoginius...
Šį kūrinį jau senai žinau,manu visi žino,bet šiandien išgirdus negalėjau,tiesiog turėjau sustot ir įsiklausyt....


Šis kurinys turės grot per mano vestuves,kai reiks šokt valsą...

p.s.''Ir staiga man šovė pašėlusi mintis,kad mes jau seniai priklausom kits kitam''

2 komentarai:

  1. Tai čia man ta daina? :D Ech, beklausydamas tos merginos partijos pagalvojau... Kad mum ką panašaus šnabždėtų... Ech...
    Aš išduosiu savo vieną svajonę... Noriu dirbti ten, kur yra uniformos... Jei tik sveikata leistų, stočiau sau į policijos ar pasieniečių mokyklą ir būčiau laimingas... O ir darbas ją baigus 5 metus garantuotas...
    Aš kaip mergina, einu iš proto dėl tų solidžių uniformų ir kaip mažas vaikas noriu vairuoti mašiną su mėlynais švyturėliais ant stogo. Žinau, kad tai bent jau dabar nėra geriausiai apmokami darbai, bet kai dirbi darbą, apie kurį visada svajojai, tai ir tas atlyginimas ne pirmoj vietoj...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip,tau :D
    Oj,jergutėliau,nuoširdus komentaras.Patinka man.

    AtsakytiPanaikinti