2012 m. sausio 10 d., antradienis

Plaukuota istorija

Vakar buvo paminėta ''Diena be kelnių''.Galvoju ir aš ją paminėsiu,nusifotgrafuosiu kokia onjiuko ft ir įsidėsiu čia,bet nusimovus kelnes ir pažiūrėjus į gauruotas kojas,po to į monitorių,po to į kojas,monitorius,kojos,monitorius,kojos....Tai nusprendžiau,kad nesifotografuosiu....
Kad ir kaip man Amerika su savo kultūra nepatinka,bet štai keletas foto iš mano norimo aplankyti New Yourk'o,kur ir buvo minima ši diena...

Šiandien jau antra diena ir netyla kalbos apie šimtadienį...jau net ruoštis pradėjom.Uuuuu,bus smagu.Nusiteikim linksmai,kad ir artėja ta finišo tiesioji...

Žinot,kai būna tos akimirkos,minutės gyvenime,kai supranti,kad tau faina ir tu jautiesi gerai?
Tai va,man tokios būną penkiolią minučių važiuojant į istorijos papildomą kursą Klaipėdoje.Atsileides važiuoju,muzika groja,slenka vaizdai,žinau,kad važiuoju ten kur noriu ir ten kur man gerai.Galvoju apie dalykus ir kaip jie gyvenime mus keičia.Kažkaip pasijaučiu kitur negu čia.Čia būna tos penkioliką nuoširdžių laimės minučių sau per savaitę.

Tetis sakė,kad žengs kitą žingsnį po mano FB išjungimo-pašalins kompiuterį iš mano kambario.Gal ir gerai?Visgi jis manim rūpinasi ir aš tai puikiai suprantu.

p.s.Šiandien atvažiavau į mokyklą,lauke buvo nulis.Mėgstu tokį orą ir tą gaivą išėjus iš vidaus į lauką.Nuoširdžiai mėgstu tokį orą.Nei lyja,nei žvarbu,nei vėjai pučiai,nei dar kas...Tiesiog ramu ir gera.
Beeinant į mokyklą prisiminiau save lygiai prieš metus.Prisiminiau kokios mintys buvo mano galvoje,kokie planai,koks aš tada buvau,ką aš veikdavau esant tokiam orui ir ko aš siekiau ir galvojau,kad man pavyks...su kuo aš būdavau tada ir su kuo norėdavau būti...Visą tai išspaudė naturalią šypseną...sau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą