2012 m. sausio 30 d., pirmadienis

Principai

Hm,vakar besedėdamas supratau tokį dalyką,kad po galais,aš gyvenu nuosavam name,o ne bute ir čia yra didelei geras dalykas.Taip tiesiog sėdėjau ir dėl to šypsojausi,nes pamenu,kaip gyvenaua bute ir labai nesielvartauju dėl to ir labai nesinori palikt man namų ir kraustytis kur nors gyvent....Aš gerai pamenu pirmą naktį najuose namuose,viskas rodėsi kaip viešbutį,taip dar neperjaukiausiai buvo ir vistiek dar ne taip jau ir sava.pamenu kitą rytą teko į mokyklą keliaut,tai kėliaus vos ne dviem valandom ankščiau,kad tik nepaveluot...o ne tai kai dabar...

Yra teke daug kur įdomiai miegot,įdomiausi prisiminimai ne iš koio ištaigingo viešbučio,o iš aštuntojo dešimtmečio sanatorijos sukirmijusių kambarių arba dar geriau,kai buvau Maskvoje ir teko gyvent tokiam kaip ir bendrabutį už 20lt per dieną...joa,kai pagalvoji...bet vistiek,sekantį kartą vėl ten eisiu miegot...

Tai va,šiandi sergu,tai buvau namie ir nieko super duper neįvyko,tiek,kad važiavau į istorijos papildomą rašyt egzamino ir ką,reiėjo nusipraust ir išsigandau save pamatęs veidrodį su dviejų dienų neskusta barzda...o jergutėliau buvo vaizdų.Taigi aš atrodau kaip penkiolikos metų realiam gyvenime,o su barzda,tai o dievuli atrodžiau...reiks kokią savaitę nesiskutus pabūt,kaži kaip atrodysiu....

Tai va,buvau istorijos papildomam ir rašiau egzaminą.Galva ūžia,rašyt kaip ir rašau,bet į pabaiga atėjo toks nuovargis,tai į vieną klausimą būtent taip atsakiau,cituoju
Klausimas:
Kuom panašūs viduramžiai ir senovės istorija?
Mano atsakymas
Nei ten,nei ten nebuvo elektros

Kažada buvo laikai,kai daug klausydavau AC/DC,Pink Floyd,Queen,Nirvana ir kitų tokio stiliaus grupių.Liko tik Queen,bet prisiminiau šiandiena pukią Pink Floyd grupės dainą.Visiems gerai žinoma.

o čia tokia supah dupah daina,kai įsiklausai į žodžius

I'd like to change my point of view
I feel so lonely
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

o čia..čia juk OASIS su savo Wonderland,sėdžiu ir būnu apšalęs
šita paklausyk,tikrai turėtų patikt
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Ir štai,filmo reviu...Lietuviškas kino filmas ''Neatmenu tavo veido'',treileris daugiau pasakys,tik noriu paminėt,kad filmuota Raudonės pilyje ir,kad išties vertas laiko pažiūrėt filmas.Maistas akims ir svajonėms...

Ir man pasirodė,kad aš neatsimenu tavo veido...

Visą filmą galit pažiūrėt čia Neatmenu tavo veido




1 komentaras:

  1. Vieną savaitgalį paskirsiu lietuviškam kinui,nes vis pastebiu kad mažai jų mačius..o domina,tikrai geriau nei holivudo šlamštukas

    AtsakytiPanaikinti