2012 m. sausio 22 d., sekmadienis

Produktyvu

Taigi,nepaminėjau svarbiausio,kad dvi žavios panelės mane,tokią rūgšlą,išsitempė sekmadieni'ioko popietę pačiuožinėti ant Minijos kalno....man asmeniškai buvo osom,pabūt grynam ore,apsirengus kaip kaimiečiui,bet svarbu šiltai ir pajust tą baimę ai leidiesi nuo kalno.Na,o svarbiausia,kad išmaudžiau žmogų sniege pirmą kart šiais metais.Na tikrai produktyviai praleistas laikas...
Plius...tiek smagumo apturėjau tuščioj aikštelėj paskersuot su savo automobiliu...nu neapsakomai geras jausmas,kai galinė automobilio dalis slysta ir tu ją valdai!!!

O čia,tokia daina kurią norėtusi išrėkt visiems FB vartotojams...šiandien buvau jame ir supratau,kad nieko aš ten nepasigedau.Išties ramiau gyvent,kai nematau ką jūs laikinat ir dedat foto.Mažiau galvojimo man kas,kaip,kodėl,su kuo,su tuo ir t.t.

2 komentarai:

  1. Tau gėda tūrėtu būt,kad taip išmaudei žiaurei :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. heh,esu ramus kaip belgas ir man nėra gėda :D
    nori dar? :D

    AtsakytiPanaikinti