2012 m. sausio 31 d., antradienis

Skaitymas skaitymui nelygus

Hm,nieko blatno nenutiko,tik antra diena galvoju ar verta ar neverta rašyt tą blog'ą...savo mintis galiu išdėstyt ir ant lapo,o čia ar kam nors mano mintys sėdint dušę ir užrašinėjat į pc,tai nemanau,kad kama labai įdomios ir turi kokią vertę...

Čia kur prieš porą dienų papostinau tą sieną su nuotraukom,tai pagalvojau,kad reik naujų nuotraukų,tai atsirinkiau keletą naujesnių ir žiūriu,kad folderyje 113 nuotraukų...jo,keletas...bet jos rodo,kad išties gerai praleidau laiką

Jau trečia savaitės niekaip neatsiranda nauja HIMYM serijaaaaaa....atsibodooooo

Prisijaukinam auselę


Nors ir nesu dabsteperis ir nelabai mane trauk,bet į šį renginuką,tai norėčiau,norėčiau nukeliaut...turėtų būt massive...

Nėra apie ką rašyt,tad įdėsiu daug muzikos.Niekas jos neklausys aišku,bet nors ramus būsiu,kad kažkur ji buvo ir kai norėsiu,tai rasiu ją čia.

Turbūt jau daugeliui girdėta,bet man išties patiko...Klaipėda akustiškai...Gulbė

Šitai dainai jau dešimt metų,negaliu patikėt,o rodės dar nesenai čia ji man skambėdavo...išties kažkokius gerus prisiminimus duoda ji man

jergutėliau,kaip šitą dainą,jeigu taip galimą ją pavadaint mėgstu..tikra traktorių muziką,bet vienas geras žmogus ją man užrodė dar pavasarį


o šitaaaaaaaa,taip primena man spetynioliktą gimtadienį
can you feel my heaaaaaart

ryta.kyla saulė.fone mokyklą.paltas.aš.matas.aha.tai ką ir galvoji.laisvi.

Man nepatinka tokie įrašai,nieko nepasakiau,tik muzikos prikroviau kuri nėra reikalinga,tik užpildo tuščią vietą.Ryt sumakliavosiu ką nors protingo.


1 komentaras: