2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

T.Ė.T.Ė

Tautiečių Ėdančių Tautą Ėpdovanojai
Alia per tv rodė tokius apdovanojimus...daug marazmo ir cukraus...daug gerų atlikėjų paminėta,daug gerų užmiršta...respekto taškai aišku keliauja SEL'ui.O šiaip the best of the best iz Ieva Narkute...Reik atsirinkt kas gerai ir kas blogai,o dabar mano šiandienos superd duper daina

Gal ir nejaunimo daina,gal ir lieva,bet man klausant ją eina per nugarą šiurpuliukai...gal dėl to,kad Lietuviška daina su esmė...apie jas irgi reiks parašyt.


o čia tai kas mane šiandien užvaldė,tiesa sakant visą gyvenimą SVAJOJU augint liūta,tigra,vilka,lapę ar apuoka...taip,tai tik svajonės,bet kažkas rodos išties taip gyvena ir aš jiems pavydžiu 



Gyveni sako reikia įsimilėti tris moteris
Vera-Tikėjimas
Nadiežda-Likimas
Liubov-Meilė
Kaip nori taip suprask...tiesiogiai-netiesiogiai.

Sunku neprisijungt prie FB,laaaabai sunku,bet išgyvensim kaip nors...

O čia linksmesnė gaida...juk rytoj į mokyklą ne?




p.s.kovoju prieš dabstepą,bet jo klausau šią akimirką.wtf.

3 komentarai:

  1. Yeah, dėl MAMA tai tikrai pritariu. Buvo tragiška...
    O svajonę tokią puoselėji ne tu vienas ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rimančiuk,visad man darai įtaka :D

    hm,tai gerai,kad ne vienas,nes kam pasakau,tai visi pasižiūri į mane kaip į kvailį :D

    AtsakytiPanaikinti