2012 m. sausio 12 d., ketvirtadienis

Viskas bus gerai.

Tai va,turėjau nemažai minčių ką parašyti,bet išties pamiršau ką noriu parašyt...ir ką jūs sau galvojat...nuo vieno super duper neapsakomai nuostabaus žmogaus gavau užrašų knygutę būtent mintis(awww...)Dabar bandysiu neužmiršt ką noriu pasakyt...

Po truputi,po truputi ruošiamės šimtadieniui,bet kartais rankos nusvyrą,kai išgirsti iš pačių vienuoliktokų lūpų kaip bus...Gal geriau nusiteikt nekaip,o išties bus viskas neapsakoma?
Bet tarp klasiokų itų temų ir nėra...tik šimtadienis....gal ir gerai

Pocka priminė puikią dainą
žvėris esu

nėra naujos how i met your mother serijos...pasirodys dabar tik kas dvi savaites...gal reikia draugus pradėt žiūrėt? daina iš serijos ''bėk ir rėk''

žinai,o man dabar viskas yra taaaaip gerai palyginus.aišku oras sucks,vėjuota,purškia lietus...bet išties dabar yra viskas gerai...jeigu apsireikštu koks man aladinas ir pasakytu,kad išpildys mano norus,tai nelabai žinočiauk ko noriu dabar,nes išties yra gerai,o kaip gali būt kitaip?svarbu visi pakankamai sveiki esam...vėl grįžtam į tą ritmą,vėl grįžtam į tą rutiną kuri gali užknist,kuri gali mus pakylėti,nes visgi gal tik tokioms dienom pasijaučia,kad gyvenam a?

Šiandien mane yra patrauke ant romantikos...Ir nežinau kodėl,gal šiek tiek oras duoda,aišku daug davė Pocka su savo išvedžiojimais-kartais žmogus atsigauna ir būna osom.

Just another romantic song
Man patinka jis.

Bet šiandien man labiausiai nuotaiką pakėlė ta užrašų knygutė...ir dar tos Pockos kepurės ausys....
Aj,neklausyk tų dainų.
Verta tavo ausų tik ši.


2 komentarai: