2012 m. vasario 20 d., pirmadienis

43 marškiniai

''Tyliais ir švelniais žingsniais ji leidosi laiptais ir nieko nekalbėjo.O man atrodė,jog pasibaigė atostogos ir dabar pilką ryta mes einame į stotį ir važiuosime į frontą''

Dabar ir vėl ant bangos ta evravyzija.Nieko nekalbėsiu apie ją ir apie daininkus nieko nežadau,bet kažkaip manau,kad mums reikia palaikyt saviškius,o ir šita daina man išties patinka,primena SEL  šiek tiek man.
Klausom ir ateitį palaikom savu-Gargždiškę Eveliną Vaitkutę,o ir šiaip tas Vytautas šaunus vyriokas.

Žinot,gali pykt ant manęs,kad čia tiek daug rašau,bet rašau ne jums,rašau sau.Ateities sau.Aš tikiu,kad po dvidešimt metų bus man taaaaaaaaip įdomu čia viską skaityti ir prisiminti tas praėjusias dienas ir ką aš galvojau tomis dienomis,nes laikas bėga mintys pasimiršta,bet jeigu žodis parašytas,tai jis amžiams ir po kiek tais metų bus neapsakomai malonu skaityti viską.Žinot,būna taip,kad net mintyse pradedu galvoti tokiu stiliu kokiu rašyčiau bloge,bet aišku daug ką palieku ten ir čia neperkeliu.

500 days of summer.Mačiau vieną syki,labai senai,bet iki dabar prisimenu,kaip jis man patiko ir reiktų vėl jį pažiūrėti,o čia gražus šokis...


Yra trys knygos kurios mane palietė,kurias aš pajaučiau.
Apie vieną jau rašiau-E.M.Remarko-Trys draugai,liko šimtas puslapėlių ir taip nesinori baigt,norisi,kad ji tęstusi
Apie vieną dar patylėsiu,ji dar negryžo pas mane.
Trečia,tai Andreï Makine Žako Dormo žemė ir dangus,yra ji mūsų mokyklos bibliotekoje,verta dėmesio.
Viso vertos dėmesio tų kurie prijaučia abu pasauliniu karus ir tarpukarį.Jeigu žinote kokių romanų apie žmones ir jų išgyvenimus per pasaulinius karus ar tarpukarį,tai mielai prašau pasidalinkit žiniomis su manimi.

Šiandiena buvo gera,graži Vasario diena.Vieną akimirką tyliai savį pajaučiau kažkokį atenantį palengvėjimą į širdį,kai vėl pasijauti toks kaip ankščiau,kai vėl būna ta nedrasumo akimirką,kai akys ieško kažko artimo.Senokai taip besijaučiau.
Vėliau,tai reiškias dabar,pasijaučiau akimirkai išduotas.Išduotas savo tikslų ir siekiamybių ir sugrįžęs į pradžią kur maniau esa nieko gero,dabar matau viską kitomis akimis ir man gerai.Turbūt pradžia yra tai kas senai pamiršta,kaip yra gera,bet kai pamata kitą pasaulį,tai norisi ten gryžti.Preitą savaitė jaučiau euforiją,o šią savaitė suprantu jos kainą.Gal ir verta,bet per trumpas gyvenimas,kad verstis per galvą,dėl to,ko nežinai ar išvis šiam gyvenime nutiks...o laikas tai bėga ir aš neinu jaunyn,o kažkas vis dar neskuba,nes jam ir nereikia,o man gaila.

''Tik tas,kad nelaimingas,žino kas yra laimė''

Nuotaikingesnės temos,nes viskas jau visien ir mes pradedam laukti to naujo etapo.

Tai va,šiandiena taip pastebėjau savo klasiokes.Ir man tap įdomu,kodėl vienos nenori būt mergaitiškos/moteriškos?Grynai mątosi,kad joms pom ant to,kartais atrodo jų mąstymas sako,kad ant ''rožančiaus tau statyt savo laimę''.Nei jos pamaldžios,nei ką.Aš nesakau,kad ten turi vaikščiot kaip olialia pupytės,tiesiog sakau,kad reiktų truputi noro ir jos spindėtų kiekvieną jei nekasdien,tai bent labai dažnai,o dabar rodos,kad pagrabas joms kiekvieną dieną.Fe.Ir taip visą gyvenimą?Kažkur kampe?Kažkokios stebuklingos progos laukti kada ištraukti tą stebuklingą gražiausią jau iš mado išėjusią suknele?O gal ir ne man čia apie tai kalbėt,gal čia jų tokia taktika...

Mano Bemwukė pagedo,bet bėda paprasta ir ji išspresta.Ir toliau laimingas važinėju.
Pavasarį norėčiau parduot ir pasiimt vat tokį.BMW 318is

Taip,taip.Tai kregždė,bet pas mane ji bus tokia,o ne kokia kaimas tuning šedevr...

Šiandiena buvau maloniai nustebęs,kad buvo 17h,šokių metas...ir buvo labai ŠVIESU..osom,po truputi ilgėja dienos.Valio...
Kelogsai valdo.

Šiandiena yra grupės Nirvana lyderio Kurto Cobaino gimimo diena,tik tiek,kad jo jau nebera 18metu...

p.s.suskaičiavau,kad aš turiu 43 skirtingus marškinius...


6 komentarai:

  1. va "Trys draugai" ir man labai patiko. Nors nebuvo to didžiojo "vau" pabaigus skaityti, bet vistiek kažkuo ji man labai įsiminė, gal palietė, kaip tu sakai :?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. mane labiausiai paikylėjo scenos,kai buvo prisimenamas karas ir kai būdavo kalbama labai labai detaliai apie automobilio ir žmogaus susijungimą į vieną visumą ;]

      Panaikinti
  2. Kadangi esu skaičiusi daug istorinių knygų, ypač apie pasaulinius karus (ir tarpukarį) tai kaip ir prašei galiu keliomis pasidalinti :)
    1. Anonimė "Moteris Berlyne" (šiandien autorės tapatybė jau žinoma - Marta Hillers)
    2. Judelis Beilsas "Judkė"
    3. Elena Holcmanienė "Šitas vaikas turi gyventi"
    4. D. Grinkevičiūtė "Lietuviai prie laptevų jūros"
    Na čia tokios lengvos, kaip romanai, tačiau čia tikrų žmonių, tikros, nepramanytos istorijos :)
    Žinoma yra ir šiek tiek sunkesnių, dokumentinių knygų, bet manau, kad šiuo metu artėjant gegužės menesiui ir taip turi ką veikti :)
    Beje, pažiūrėk filmą http://www.youtube.com/watch?v=ZARpRCVFNuU&feature=related tikrai labai geras, jei supranti :)
    Žodžiu, sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. AČIŪ.AČIŪ.AČIŪ
    Turėsiu dabar mini sąrašiuką knygų kurias reiktų perskaityti
    Ir dėku už filmo nuorodą,kažkada jau senai norėjau pažiūrėt ;]

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. "Moteris Berlyne" mano lentynoj yra, jei ką, turėk omeny. :) Dar turiu :

      J. Hernandez "Neįtikėtinos Antrojo Pasaulinio karo istorijos"
      I. Sayer ir D. Botting "Hitleris ir jo moterys"
      J. Hernandez "Valkirija"(dar skaitau)

      Panaikinti
    2. Tas tris bene turiu,o Moteris Berlyne reikės pasiskolinti ;]

      Panaikinti