2012 m. vasario 24 d., penktadienis

Ar reikalingas blog'as?

Kartais rašant įrašą iškyla klausimas ar verta rašyt ir ar reikia rašyt?Taip,rašau sau,bet vistiek smagu,kai kiti perskaito ir pasako savo nuomonę,diskusija ra vienas geriausių dalykų bendravime,kartais jos pasigendu ir pasigendu kritiškos nuomonės.Arba jos nėra arba gerai,tai reškias arba jau labai blogai rašau  arba ant tiek gerai,kad net nežinau su kuo palyginti.

Draugai išvažiavo į Kick'ą.Ir pats ten norėčiau,bet lekiu į Teen Bash'ą...

Šiandiena matėm šimtadienio video,na ką galiu pasakyt.Nekažką,tikrai nekažką...Vienuoliktoka,nepagailėkit kitais metais litų ir pasiimkit normalų operatorių,nes jau treti metai iš eilės nieko gero.

Prieš Kovo 11-ąją bus mokykloje organizuojamas Protmūšis.Gavau nuo dviejų komandų pakvietimus,bet norėčiau suburt savo komandą,su savo draugais.

Man labai patinka šis BMW modelis,nėra jis ir brangus,tad visai ateitį neatsisakyčiau tokį pasiimt.Mane veža ta sidabrinė spalva ir tos dizaino linijos,visad pro tokį nepraeinu nepasižiūrėjęs ilgiau

Prisimenat tokią grupę G&G Sindikatas?Tiesa sakant aš juos buvau užmiršęs,žinau,kad tokie egzstuoja,bet nebeklausiau jų.Jų naujesnės dainos yra geros,bet tos senos...Man asmeniškai jos yra pačios geriausios.Tas ritmas,tie žodžiai,ta mastysena ir tai kas norima pasakyti.Vakar vienuoliktą valandą vakaro įsijungiau ir paklausiau valandikę.Patariu dabsteperiam neklausyt,neatlaikys širdelė jūsų.


Aš manau,kad taip bus tame Teen Bash kaip čia dainuoja.
Iki,kaip tik ten lekiu.

4 komentarai:

  1. nuu, Butkau, rašyk, įdomu skaityt žinok!
    beje, nepamiršk pranešti kaip sekės tam teen bashe:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man kartais reikia tokių pastumiančių žodžių,nepamirškit kart nuo karto pastumt mane :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. JOOOO del 100dienio video pritariu 100 procentu :) mums lygiai tas pats buvo ir kas blogiausia dazniausiai tas pats operatorius filmuoja ir paskutini skambuti, ir isleistuves...tikrai as bent jau nusivyliau savo video, nes norejosi kazko sventisko tokio mielo sirdiziai, tiesiog prisiminimui, o ten filmavo visokias gėles ir siaip nesamones, tai gal dar nevelu jums patiems susirasti koki operatoriu nes nu tikrai verta :)

    AtsakytiPanaikinti