2012 m. vasario 21 d., antradienis

Aš kaip meška

Teen Bash
Kas žinot,o kas ne,kad Klaipėdoje,Martini vietoje egsituoja klubas nepilnamečiams-Teen Bash,tai va...Vienas dalykas,kodėl mano laikais tokio klubo nebuvo a?Na ką,teks pasidaryt nepilnamečio pažymėjimą ir lėkti pažiūrėt kas ten gero,nes mątosi...publika ''elitinė''
Naujausios žinios,pažymėjimo nereikės,galiu drąsiai keliauti.
Vytautas Butkus ar ašuoniolikiniai įleidžiami?
Prieš 13 min. · Patinka
TEEN BASH Taip virs 18 irgi ileidziami
Prieš 4 min. ·
Būsim.

Šiandiena yra užgavienės.Savaitės bėgyje trys nemažos šventės išėjo.Lygiai prieš savaitę turėjom Valentino dieną ir tiesą sakant tą dien daug geriau jaučiausi negu šiandiena.Tada švietė saulė,visi laimingi,vyrukai pirko gėles savo išrinktosioms...O šiandiena...Lyja,pusto,šalta,drėgna...Viskas tirpsta,visur tešlos,tamsu,vairavimo salygos nekokios,mieste nelabai kas tesimato.Nesuprasi ar rūkas ar dulksna,o ir šventė ši nebešventė.Tiesa sakant nelabai teskiriu didelį dėmesį jai.Nelabai temėgstu mielinius blynus,tų žydelkų kur po namus bąstosi irgi nevirškinu...Eh,bet turbūt viskas dėl to oro,kad jau labai nekoks ir nuotaika nekokia,va, sutemo ir jau daug geriau.Dar ir mokykloje nebera tokių švenčių kaip ankščiau...su morės deginimu,lašininio ir kanapinio kovom,blynų valgymo konkursais ir pan.Suaugom ir nebereik.


Šiandiena pagaliau pirmą kart dirbo anglų pamokoje su planšetiniais kompiuteriais.Tiesa sakant užsinorėjau tokio žaisliuko,bet greit tas noras praeis.Turbūt pirmajį savo įsigysiu tik po kokių penkių metų.

Aš megstu mūsų mokyklos valgyklą,ten dirba pačios šauniausios moteriškės.Viskas super ultra gerai.Aš ją visada prisiminisiu su gerais žodžiais,ilgais pasisedėjimais ir skaniausiu maistu,bet,o,kad,tačiau negaliu pakęsti vieno dalyko...kai į rūbus įsigeria tas aliejaus kvapas...Fui,nekenčiu,gryžtu namo ir jaučiu tą kvapą,pauostau švarką,o ten gali atspėt kokį patiekalą valgė draugas...Gadinas rubai.Įmetu į džiovyklę pusvalandžiui,kad ištrauktų tą kvapą...

Baigėsi mano gerieji kvepalai,bet šiandiena gavus kitus,irgi neblogus.Vėl gerai jaučiuosi.

Tokiu oru galiu ir noriu gulėti ir vartytis lovoje...kaip meškėnas koks.Nesinori niekur kišt nosies iš namų...

Tokią keistą,keistą,keistą tuštumą jaučiu.Lyg kažką turiu padaryti,lyg kąžką noriu,lyg dėl to negaliu daryti kitų darbų,kol nepadariau šito,bet,kad neapbūdinu kas per tuštuma ta.

Nepykit,nežinau kas man yra,gal atsibudo manyje Petruškevičius,bet kuo aš pasidalinsiu...žiūrėkit kokia nuostabi suknelė...Nuostabiai atrodo.I like.




Visi gerai žinome Brolių grimų pasaką Jonukas ir Grytutė,bet ar žinote jų tikrąją istoriją?
Pasaulyje egzistuoja ir aš siūlau jums perskaityti The True Story of Hansel and Gretel parašyta Louise Murphy.Žinokit įdomiai įdomi knyga.Turėjau progą ja perskaityti vasarą,bet to nepadariau,tad dabar labai norėčiau.Čia nepasaka vaikams.Čia romanas apie antrojo pasaulinio karo metais besislapstančius du žydų vaikus.Galiu pasakyt,kad kiek skaičiau,tai išties labai sudominanti knygą ir kart kartėm netgi pasibeldžianti į giliausias širdies vietas,nes kai supranti potekstę,tai apima siaubas ką su tais vaikais daro...Noriu ją perskaityti,bet nežinau kur rast,žinau tik tiek,kad LCC turi jas,o kaip kitos bibliotekos,tai neaišku...Išvis ar įmanoma ją kur įsigyt Lietuvoje...

O toliau...Toliau tai,kad aš save labiau laikau cluberiu,negu dabsteperiu,nors paklausau abiejų stilių.Klausau dažnai house muzikos ir nesijaučiu dideliu kaimiečiu dėl to.Yra tikrai geros vežančios muzikos,pagal kuria norisi kilnot kojas klube,vakarėlyje ar dar kur.Tiesa sakant nelabai mėgstu klubus,ne dėl jų pačių,o dėl liaudies kuri ten susirenka.Gera kartais nulėkt,bet tie žmonės...nežinau,gal čia tik klaipėdos tūsuose jie tokie...o gal sostnėj kitokie?Bet turėtų būt kitokie,nes atsidarys Vilniuje Exit'as ir bus osom.O tokia raunančiam dubstep vakarėlyje neteko būt,tad nežinau kas per liaudis,tas nekomentuosiu.Gal,jeigu prasilenks datos,tai Sattoje pamatysiu.O šiaip,kad ir esi dubsteperis,bet manau verta kartais užsukt į klubą ir pajudint klubus.

Turim mes tokie vieną house muzikos genijų Lietuvoje,tai Jovani(aka Jonas Nainys)
Pamenu kaip jo singlas Miami Dream nurovė stogą visiems buvusiems Karklėje,negaliu,tą akimirką kai jis grojo šį kūrinį buvo tokia euforija,visi tokie savi,visų rankos pakeltos į virtų ir atiduodi save visą šokinėdamas aukštyn.Verta kartais taip ''išsitaškyt''

Toliau,jo kita daina man tokia vaaaaaaaaaaaaaaaaaaasariška,taip gera ją klausyt,o ypač pamatyt klipą.Nepagailėkit kelų minučių ir pajuskit vasarą nors trumpam


Toliau,naujausias jo hitas-Burning man.Geras klipas,gera bumčikas.Man tinka tokia muzika kai tvarkaus namie,kaip fonas.Mėgstu namie per nam kino sistemą su daug boso klausyt jos.

VISU GARSU

Namai namučiai.
Ar jūs galit įsivaizduoti...Aš čia gyvenu.Aš gyvenu čia.Čia mano namai.Aš gyvenu tokioj nuostabioje vietoje.Pažiūrėkit aplink.Čia Vasara,visur vasara...Čia tie nuostabūs raudoni vasaros vakarais.Čia tos dienos,kai išeini į lauką ir užuodi kiekvieną kvapą gamtoje,kai drėgmės ir nupjautos žolės kvapas svaigesnis už bet ką.Čia tos dienos kur aš jaučiuosi gyvas.Čia mano gimtinė.Čia mano namai.
Tik šiandien gavau šitą nuotrauką ir man taip pakilo nuotaiką ją pamačius.
Neregėta Lietuva?




2 komentarai: