2012 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

Brangi tu mano...

Šiandien yra Vasario 16-oji-Valstybės atkūrimo diena.Vaikai-vanagai,prisiminkit,kad Vasario 16 ir Kovo 11 yra dvi skirtingos šventės.Viena jau paminėjau,o kita,Kovo 11 yra Nepriklausomybės atkūrimo diena.
Jeigu kam šios dvi sąvokos nesiskiria,tai tada neturiu apie ką su jumis kalbėt,o ir šiaip kiekvienas išsilavinęs lietuvis tai turi žinoti,ypač mokinukas,nes reikia tai žinoti Valstybiniame Istorijos brandos ezgamine.

Nepasakosiu,nefilososfuosiu apie šios datos reikšmę mums,valsybei ir pan.Mes,net mūsų seneliai jos nėra išgyvenę,tagi,sunku pajust jos dvasią.Pasikartosiu,kad aš šties nuoširdžiai myliu Lietuvą.Ir apie ją pagalvoju ne ven per šventes,o ir paprastą dieną.Noriu kažką dėl jos padaryti.

Bet yra taip,yra tokių atvėju,kai man gerklėj užstrigna kažkas,per nugara eina šiurpuliukai,širdis plaka greičiau ir skuruostais rieda ašaros...Ir tai yra dainos,kurios pažadina giliausius jausmus.
Tiesa sakant Kudirkos Tautišką giesmė nepatinka į šį sąraša.Man Lietuvos himnas sukelia pasigerėjimą,kai jį skanduoja išties labai,labai didelė minia,o skambant paprastai ne,bet Maronio ''Lietuva brangi'' yra kažkas tokio.Ji taip pat buvo svarstoma,kaip valstybinis himnas,bet žinom pabaigą.Man tos pirmosios eilutės yra neapsakomos,per nugara eina šiurpas ir akys rasoja...Įsivaiduokit,Sąjudžio mitingas,Vingo parkas,300000tūkst  žmonių ir visi -Lietuva brangi

Sekanti daina yra didžiai gerbiamo Justino Marcinkevičiaus-Lietuva.
Ypač kai ji dainuojam per ''Dainų šventę''.Negaliu.Toks įdomus dalykas nutiko...Tautos šauklys taprukariu Jonas Basanavičius mirė Vasario 16,o tautos šauklys sąjudžio metu,Just.Marcinkevičius taip pat mirė Vasario 16...Lygiai prieš metus,pamenu kaip per jo laidotuves riedėjo man ašaros...Tauta tokio antro neturi.

Toliau.Visada,visada man slapčia patikdavo lėktuvai.Laisvės polėkis,dangus,tie vaizdai,greitis....
Skiristi lėktuvu yra kažkas tokio.Išties turiu svajonę išmokti skirsti lėktuvu.
Ir turim tokį lietuvį,kuriuos mes žūt būt turime didžiuotis,nes jam pasuly nėra lygiu-Jurgis Kairys
Pasidomėkit apie jo asmenybę.Gerbiu labai jį ir jo nora patirti laisvės polekį skrendant.
Turėjom mes panašų turėjom tarpukariu-svajotoją Antaną Gustatitį(ANBO-Antanas nori būt ore).Išvis Lietuva turi gilias aero šaknis...ką jau sako vien S.Darius ir S.Girėnas...Negaliu,man kaip įdomu rinkti informaciją apie tai.Jeigu mūsų nebūtų okupavę...jeigu tik nebūtų,dabar turbūt būtume vieni iš pirmaujančių pasulyje mažų lėktuvėlių gamintojų...

Jurgis Kairys.Skrydis po aleksoto tiltu Kaune.2000m.Vakar buvau Kaune ir mačiau tą tiltą.išties žemas.


Lietuviais esame mes gimę,lietuviais norime ir būt!!!

Tad didžiuokimės ką turime ir kurkime ateitį kartu,o ne verkime kampe,kad ko nors neturime.Mes turime,ir labai daug turime.


Su švente,mielieji.

1 komentaras: