2012 m. vasario 5 d., sekmadienis

CURRANT

Param,param ir mes grįžtam į eterį.....

Penktadienis
Taigi,po kelių valandų miego keliamės ir lekiam į Vilnių.Važiuojant link autobuso iš namų apie pusę šešių ryto prasidėjo laaabai didelė pūga,didžiausia matyta šiais metais,kelio nesimato,vėžiū nėra,pusto tiesiai į akis kaip sakant...Susėdam į autobusą ir pajudam link Vilniaus,aišku užsėdom galą,kaip kitekai kokie...Visgi paskutinė ekskursija su klase...Važiuojam lėtokai,nes pusto,o ir autikas nepirmos jaunystė...Vairuotojas man labai priminė Poliarizuotų stiklų vokalistą.Važiuojam,smagu,už kryžkalnio sustojam kavos,laue šalta...man patinka tokie sustojimai.Tiesa sakant kelionė visiškai neprailgo..visiškai...Ir štai mes jau Vilniuje ir ką jūs galvojate?Sugedo mūsų autobusas.Lazdynų rajone,prie sankryžo sustojome ir nebepajudame iš vietos...Apsipylė visas dūmais,merginos į paniką puolė,o mums linksma...ilgokai stovėjom,bet šiaip ne taip pajudėjom.Nuvažiavom iki Litexpo parodų rumų,pasiklausaiau vairuotojo kas buvo,o pasirodo,kad galinių kairius ratus užblokavo ir jie nebesisuka...
Parodų rūmuose nukeliaujam į paskaitas kelias,bet jos nesudomino,tai ėjom į didžiąją salė,kur buvo visi universitetai,kolegijos ir pan...viską apėjau ir susiradau Vytauto didžiojo universiteto sekciją su politologijos institutu,tai ten nuėjau pasiklausiau ką sako studentia,pasiklausinėjau sua svarbių klausimų,pasižiūrėjau konkursinius balus....ir ką galiu pasakyt,kad ir tikrai įmanoma man ten įstoti,bet tas pačių studentų požiūris į universiteta mane labai atgrąsė...einam toliaum,o ten mano išsvajotas Vilniaus Universitetas,susirandu Tarptautinių santytkių ir politologijos institutą ir pradedu pokalbį su studentais.Išties sudomino mane ir patys studentai tokie mątos,kad jiems ne ''px'',o užsivedę pasakoja,bando sudominti...Pakalbėjom,vienas vaikinukas papasakojo,kad mokės VDU,bet perstojo į VU ir nesigaili.O šiaip kas dėl manęs,tai išties dar labiau pradėjau jaudinti,nes išities aukštas konkursinis balas ten įstoti ne vien į valstyvės finansuojamą vietą,bet ir valstybės nefinansuojamą vietą...Bet jeigu įstosiu į VNF vietą,tai tikrai eisiu ten,parduosiu mašiną,susirasiu darbą,pasiimsiu beprocentine paskolą iš valstybės fondo,prašysiu kompensacijos...na ką nors sugalvosiu,nes vistiek,nėra labai dideli pinigai už metus mokslo-6000lt...bent mano manymu.Po to nukeliauju į Istorijos fakultetą,bet jis iškart atkrenta,nes reikia Geografijos metinio pažymio,o aš net neturiu Geografijos pamokos...Dar kas,kad antru numeriu rašysiu VU Teisės fakultetą...ir konkursinis balas arčiau žemės ir realybės...Na žiūrėsim kaip bus...
Dar taip buvo įdomu,kad kitam parodų rumų pastate veikė Stasio Brunzos automobilių parodą,buvo ir pats Stasys,tai papasakojo šiek tiek...na vis įdomiau laiką užmušt,nes jua savo reikalus buvau atsilikės,o dar buvo likę daug laiko...
Po to nukeliavau į keletą paskaitų kurias skaitė Delfi vyriausioji redaktorė,išties man kaip prijaučiančiam žiniasklaidai buvo labai įdomu išgirs Delfi susiūrimo ir sėkmės kelią...Po to buvo tokios šokių akademijos paskaitą apie šiokio meną,tai išties labai patiko...šoko viską...klasikinių šokius,pramoginiųs,gatvės,baletą ir pan...kolektyvas labai šaunus.Manau,kad jeigu kas norėtų studijuoti šokio meną,tai jau geriau ši akademija Vilniuje,nei Klaipėdos universitete cheoregrafiją...bent man taip atrodo...nes kai papasakojo kokius užsakymus jie gauna,tai išties atrodo su perspektyva.

Tos akademijos vadovas,Šarūnas Kirdeikis...tokia man osom dainą uždėjo...visas Litexpo skambėjo.Įsivaizduokit...saulės šviečia,daug jaunų veidų aplin,visi juda ir groja ši dain...

Po to visi chilinom ''labas'' kavinukėj ant sėdmaišių PuškuPušku,kurių labai norėčiau...Pachilinom ir su Saulium nuėjom į Ežio sekciją ir ten pasiėmaiu Mokipay kortelę,na apie ją daug neaiškinsiu,bet tik tiek,kad tai kortelei priklauso ateitis,nes nereiks jokių pinigių,o atsiskaitysim tik pridėję kortelę prie spec skanerio ir visi sąskaitos bus įskaičiuotos į telefono sąskaitą...išties paprastas ir greitas naudojimas,ypač jeigu reikia ką nors greit apmokėt,o pinignės nesi pasiėmęs.Na tiesiog prisiminkit ir pamatysit,kad paminėsit mano žodį,kad ateityje beveik visi naudosimės šituo dalyku.
Na ir pabaigai,tai jau buvau ankščiau nužvelgęs,kad yra toks skrydžių simuliatorius kurį norėjau išbandyt...ir išbandžiau...norėčiau būt orlaivio pilotų,bet netgi simuliatoriuje daug atsakomybėsj jaučiau...išpylė prakaitas ir kas dar,kad labai faini pasirodė tie būsimieji pilotai,o dabar dar tik studentai,mątosi,kad patinka jiems šis dalykas.
Dar kas...kad Vilniaus žmonės yra kitokie.Aišu yra geresnių,blogesnių,bet nuėjau į Vero cafe ten veikiančią,užsikalbėjau su ta mergina kur daro kavas ir ji vietoj vidutinio puodelio padarė didelį,o sumokėjau,kai už vidutinį...maži dalykai,bet taip gerai nuteikia.... ;]

Aš manau,kad geriausi pokalbiai eina grįžtant namo...Tokie išširdies ir jaukūs...tarp savų.
Sustojom Kaune,Megoje...Privalgėm picų,o po to nulėkėm į tai vadinamas,jeigu kas pamenat ''kompeškes'',tai vyrukai daužė bokso kriaušes,o mes nulėkėm pažaist su mašinom...uuu,buvo smagu prisimint tuos laikus...Vėliau pasiėėm iš Hesburger'io dar pavalgyt ir važiavom linksmai namo.Pagaliau įsigyjau termosą... *mirkteliu viena akimi

Grįžtam į Gargždus,o ten sniego iki kaklo.Mano žinomiausios nuostabiausios panelės švenčia savo gimtadienį bendrystės-pavydžiu joms.O mes įsipaišėm į kitą gimtadienį,nežinau ko dėl aš važuiavau,nes man taip reikėjo ir norėjosi miego.Buvo keista.

Taip ir ta ilga ir turininga diena pasbaigė.
Reziume,kad verta važiuot į studijų mugę ir pasibūt su draugais.Plius jokia klibė nelipa ant galvos.

5 komentarai:

  1. tai gal jau to viena koja studento dvasią pajautei? a?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tiesa sakant nelabai ;] Vistiek,juk ten didžioji dauguma mano amžiaus dvylktokų,tai kažkaip tarp savų jaučiausi...tie studentia,jau kažkas kito...;]

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labas Vytautai,
    man patinka tavo blogas, paskaitau kai turiu laiko. Gana įdomiai rašai, malonu skaityt, tačiau manau, kad galėtum karts nuo karto parašyti kažką gilesnio, ne tik savo dienos veiklos aprašymą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas,Rokai.Įdomu,ad skaito blog'ą ir žmonės iš pašalies.Super.
      Kas dėl gilumo,tai aš tau visiškai pritariu,bet kartais,o būna,kad išties labai dažnai,kad norisi parašyt į blog'ą kažką gilaus,bet nebūna tam galimybių,o grįžus namo jau nebetas,plius ir šiaip nevisada ta nuotaia būna,kartais norisi tiesiog pasidžiaugt su kuom nors dienos įvikiais ;]

      Panaikinti
  4. Studijų mugė yra iš tiesų šaunus dalykas. Važiavau į ją ir vienuoliktoj ir dvyliktoj klasėse ir tikrai buvo naudinga ir smagu. Ir dar aišku visokių tušinukų, pieštukų ir kitokių n dalykų pavyko prisirinkti :) Tikiuosi, kad Tau stojimai susiklostys puikiai, nes sakoma, kad tiems kurie nori ir stengiasi galiausiai atsiveria tiesiausi keliai. Tik svarbiausia studijų metais nesusifailint ;)

    AtsakytiPanaikinti