2012 m. vasario 7 d., antradienis

Dar prisimenu tas dienas...

Negaliu,negaliu,negaliu patikėti,kad jau man viskas...Penktadienį šimtadienis...Juk dar ką tik ėjau į pirmą klasę.Laikas bėga,bėga,bėga...o mes tik nejaunyn,nejaunyn,ne...Bet kaip taip gali viskas greit ateit a?
Kada parašysiu visą blogą apie tai.

Šiandiena,po triejų savaičių parodė HIMYM...jejejejej

Šiandiena visą dieną groja ši daina...
gera grupė,gera

o čia tokia...na nežinau,net kaip apibūdinti...vaka visą laik vežė ji mane...pirmoji naktis...nananannanan
įsiklausykit į žodžius....


vienintelė žinoma daina apie mano gimtąjį miestelį...
daug tiesos pasakoma,ne?

Ir va...pirmasis mano pačio sugalvotas,bet jau spėjų prieš šimtą metų pasakytas aforizmas apie istoriją.Jeigu nesu girdėjęs,reiškia mano sugalvotas.Įvertink.

''Istorija-tai pasaka,kurios pabaigą puikiai žinai,bet kiekvieną kartą jos klausant išgirsti kažką naujo''

P.s.Mano klasė,kad ir kokia šauni,bet ir taip lieviau negu lieva...Pykstu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą