2012 m. vasario 23 d., ketvirtadienis

Getting older’s not been on my plans

Šiandiena ryte taaaaaaaaaip saldžiai miegojau,kad negaliu kaip norėjau pasilkt šiltoje lovelėje.Per tokį orą tik gulėt su keliom kaldrom ir niekur neit...
Sėdėjau šiandiena istorijoje ir žiūrėjau per langą.Norėjau kažkodėl būti Vilniuje,nieko gero su oru ir ten,bet vistiek...galvoju,ten nors judėjimas vyksta ir būtų visai faina pasedėt kokioj kavinukėj senamiestyje ir žiūrėt per langą į skubančius žmonės.Fuuuu tas oras čia,negaliu,bet vieną gerą pozityvią mintį girdėjau šiandiena-o man patinka toks oras,aš jį iškęsiu,viskas nutirpts ir po to bus pavasaris.Pavasarį,po įskaitų būtinai važiuosiu į Vilnių porai dienų pabūt.

Mes dar nespėjom baigti mokyklos,o jau kitą savaitę susirinkimas dėl išleistuvių...
Dar neišsirinkau kalbėjimo temos Lietuvių kalbos įskaitai...

Ar džiaugies ką radai?

Dabar guliu šiltai susisukęs lovoje ir man geeeeeeeeeraaaaa

Vakar po ilgo laiko tarpo apturėjau malonų vakarą.Pelengvėjimas atėjo kažkoks neapsakomas.Kartas reik mane paleist,po to truktelt ir vėl viskas gerai.

Tai va,išgirdo keletas žmonių,kad lekiam į Teen Bash..ir ką?Bando pasiprašyt kartu lėkti--->>>

Video kūrį manau privalu pažiūrėti,labai mielas video kur B.Obama dainuoja.Nežinau,man kaip žmogus jis labai patinka.Žmonių prezidentas.Vakar kai pamačiau buvo 300 peržiūrų,o dabar 100tūks.Ir pats video sumontuotas gražiai.

Jergutėliau,kaip senai bemiegoaju pakaituką.Priguliau,pasapnavau,atsbudau ir jau lauke visai šviesu.Įdomiai sapnavau.

Vakar mačiau IKI parduotuvės reklamą,be to,kad labai graži,tai ten grojo MANO daina!!!!!!!
Visą turbūt atmintinai jau moku...Myliu tuos žodžius.

Beieškodamas tos IKi reklamos aptikau Coca-Cola reklamą.Negaliu,kokia ji miela.Verta pažiūrėt.Kai pradėjo apie mamas kabėt ir ''akys aprasojo''


Šiandiena šokiuose buvo neapsakomai produktyvi diena,per du užsiėmimus pastatėm šokį Dainų šventei.Pirmadienį dar vieną pastatysim.Man patinka,kai tą pusantros valandos dirbam išsijuosę ir pareinam suprakaitavę.Išsilieji visas ir šiaip gera ant širdies,kad va tiek padarei!

Šiandiena yra Raudonosios armijos diena,kažkodėl dar vadinam ir Vyrų diena,bet nei mes tarnavom,nei mes tarnausim toje Raudonojoje armijoje.Tiesa sakantg buvau pasirengęs truputi papasakot istorijos apie žymiausius generolus,bet nekyla rankos rašyt,o ir nekažkam te įdomus bus,tad gal kitai progai pasiliksiu.

'Cause I'm wasting time
Now I'm wasting money again
And all the cigarettes
That I have never smoked
And all the letters
That I have never sent



2 komentarai:

  1. Smagi ta tavo dainelė :D
    Ir ta reklama,kokia neapsakomai optimistiška :) kaip man patinka tokios,kur suteikia įkvėpimo !

    AtsakytiPanaikinti