2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Gyvenimas yra kelionė namo

Šią frazę pasakė Juozas Aputis.80proc. minčių kurias parašau į užrašų knygutę yra  parašomos literatūros pamokų metu.

It's hard to be ignored
When I look at you, you look so bored


Lietuvišas filmas- Mano vaikystės ruduo,yra jutubėj visas.

Vakaro skaitiniai-jeigu tau kaip ir man,kažkas širdelėj suspurda,perskaičius šiuos žodžius,tai teksas būtent tau- Nesmagu,kad liekate vienas

Kas yra pilnatvės džiaugsmas?
Ką tu vadini pilnatve?Ar pilnatvės yra tada,kai už nudirbtus didelius darbus esi pastebėtas.Ar kai esi visų mylimas ir giriamas.O gal gyvenimo pilnatvė yra antra pusė,vaikai ir ramus gyvenimas?Kada galima pasakyti,kad aš jaučiu gyvenimo pilnatvę ir man užtenka tiek kiek yra dabar.Kada jautiesi,kad viduje tau nieko netrūksta.Į šį klausima nerandu atsakmo,nes manau pilnatvė jeigu mus ir aplanko,tai turbūt ne tuo pačiu laiku...Kada aš pajusiu pilnatvę norisi savęs paklausti.Keletas suaugusiųjų pastebėjo,kad esu netoks koks esu,kad kažko man trūksta,niekam nerandu laiko,trūksta man veiksmo ir išvis..elgiuosi ne kaip aš.O gal čia ir esu aš,tik tiem suaugusiesiems atrodo,kad turiu būt kitoks?Aš tikrai norėčiau pajust tą pilnatvės džiaugsmą.Kartais žinau kaip jį pasiekti...ir jis po didelių pastangų priartėja prie manęs,bet užtenka vieno judesio ir viskas griūva,kaip kortų namelis...Panašiai aip ir meilė,rodos galetum papsakot kas ji,bet kai pasakai,tai garsu,tai taip pasirodo banalu.

Bet mane veža vieno mano giminaičio žodžiai iš kurio to tikrai nesitikėjau...dabartinis mano moto - Viskas mums yra gerai,kol mes esame gyvi.Kiekvienas turime savų bėdų,bet kol mes gyvi,tol mums viskas gerai.

šokiai vistiek...yra gerai
she's a maniac on the dance floor

i love you always and forever....ramiai nuteikia


Kas dar...kad nenoriu aš visko taip palikt,nes žinau,kad kai atsiranda atstumas,tai gali viskas ir dingti,o aš nenoriu,kad kas nors dingtu,bet nėra kito pasirinkimo,dar mano galvelė neišneša abipusio geriausio susitarimo.Tuom ir yra įdomu turbūt gyvenimas,kad tenka nepaslyst tarp dviejų ugnių...Ir aš daug ką galvoju,ir aš daug ką norių,bet viskas man pasibaigia kažkodėl taip pat.Ką reikia keisti,kad kasetė nebūtų užstrigusi?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą