2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Hiperbolė-Tu atėjai

Tu, atėjai ir krito žvaigždės,
Ir degė medžiuose lizdai.
Tu, atėjai ir kelias baigės,
O kaip sugrįžt-nepasakei

Tu, nesakei, kaip atsibusti,
Kai naktys nežada aušros.
Kaip žvake man, merdinčia užpūsti
Ir nebelaukt-naujos liepsnos.

Pavargau aš, nuo tavo žodžių
kurių lig šiol tavyje-neišgirdau...
Pavargau...
Pavargau aš nuo meilės grožio
Kurio lik šiol tavyje
Kurio lik šiol tavyje...
Neatradau...

Aš, pavargau nuo mūsų laimės,
Kurios nebuvo ir nebus.
Aš, pavargau nuo mūsų meilės,
Kuri turbūt-praeis pro mus.



3 komentarai:

  1. Į "Tu atėjai" temą : http://www.youtube.com/watch?v=vO5hKLu7PYE

    Pirmas posmelis turi daug panašumų su Hiperbolės pirmuoju posmeliu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tik kieno buvo pirmiau parašyta... ;]

    AtsakytiPanaikinti
  3. Bet šiaip abi labai geros ir tematika vienoda,tik rezultatas kitoks...Hiperbolės dainuoja apie tai ko nebuvo,o Saulės kliošai apie tai kas buvo ;]

    AtsakytiPanaikinti