2012 m. vasario 19 d., sekmadienis

Ilgasis savaitgalis...is

Visos žmonių bėdos kyla dėl nesugebėjimo tykiai pasėdėti kambaryje vienumoje...

Auksiniai žodžiai,auksiniai žodžiai...pabandykit kada nors-iškart geriau

Ilgasis savaitgalis prasidėjo nuo Kauno,po to sekė Vasario 16.Tą diena keliavom su šokiais į koncertą Kretingoje,koncertas kaip koncertas,bet geriausia dalis buvo,kai sedėjom užkulsiuose ir pradėjo groti himnas...vat tada tai buvo,visi užkulsiuose nieko negalvodami ir nelaukdami raginimų atsistojom ir sugiedojom,geras jausmas.

Šią savaitę mam buvo išvažiavus į Norvegiją.Vyrai liko namuose.Galvojau pailsėsu,bet visiškai nepavyko...visas dienas buvau užsivertęs darbais ir nebuvo kada atsipūst...ir ta savaitė velniškai greit prabėgo...Gąvosi ilgasis savaitgalis-darbas.Visą penktadienį,nuo pietų iki vakaro tvarkiausi pats vienas namuose.Viską ką įmanoma,nuo vonios iki kolidoriaus.Nieko čia didvyriško ir gero.Tik tiesa sakant man tik įdomu,kiek iš mano aplinkos vaikinukų yra teke dirbt tokius namų ruošos darbus...Kartais atrodo,kad kai kurie,net surblio nėra matę...Išties vat tada ir pamatai kokie dideli tavo namai,kai tvarkai,tvarkai ir galo nematyti.Kažkoks keistas laikas,bet jau gąvosi kaip šeštadieninė rutina...Baigias istorija ryte,gryžti namo ir valymo priemonė į rankas.

Myliu šitą grupę ir šitą jų muziką

Lemon Joy - Vasaros laiškai

Tu praskridai, praskridai pro mane
Šiurpuliukais per mano odą
Tavo linų šilkas mano delne
Dar girdžiu tavo tylų juoką
Prisimink,kai bus vasara šitą dalyka-Vasaros laiškai

Va,pasidariau tokį dalyką ant savo automobilio.Labai,labai,labai norėjau tokio lipduko,bet...šiek tiek nusivyliau,nes likau visiškai nesuprastas.Autoforumuose likau kvailio vietoje,FB laikai,kaip laikai,o ir žmonės galvoja,kad kalbu apie savo mašina čia.Bet tiesa sakant,gal ir gerai.Gal dar liko to paaugliško maišto manyje daryt kažką kitaip ir netaip kaip visi pratę?Sakot kaimietiškai?Sakau-Čia aš!!!

Man labai,labai,labai patinka šis sakinys...Pirmą kart jį perskaičiau turbūt dar devinjote klasėje ir iki pat dabar jį nešiojausi savyje,ačiū J.Baltuši...

Vakar važiavo į Palangą,į Stintų šventę.Baigėsi mūsų Stintų šventė ant tilto į Palangą kur keturiom eilėm mašinos važiavo į ją ir mes prastovėjm kamšį pusę valandos...Pasitaikius progai apsisukom ir grįžom...

Važiuojant mašinoje gorjo LMFAO-I'm sexy and I know it. Nekenčiu šitos grupės,šitos dainos ir pan.,bet ši daina sukelia man gerus jausmus vien dėl to,kad labai primena man mokyklą.Nežinau kodėl,bet primena...Ir gerai,bus fana išgirst po dešimt metų ją.

Truputi nuslūgus emocijoms aš vistiek gryžtu prie Šimtadienio,bet dabar truputi apie duzgę

Duzgės vyko Bočių troboje,su maistu ir muzikantais.Žodžiu,pilnas komplektas.
Iš pradžių viskas.Iš viso esam 90 dvyliktokų,o buvom 65.Visų pirmą baisiausia buvo,kad buvom pradanginę kompiuterį iš kurio turėjo eiti muzika ir kurio tašėje buvo padėje apyrankes.Jau rovėmės plaukus,bet radom.Vėliau atvykus pamatėm šokiruojantį vaizdą,buvom užsakę maisto iį Bastilijos už 700lt...o max,ten buvo už 250lt...apgavo,kaip mažus vaikus,aišku žmonėm reik uždirbt,bet jau ne tiek nusukt nuo mūsų...Esmė tokia,būsimieji dvyliktokai,nedarykit tokios klaidos,geriau nueikit pas Rimą į valgyklą mokykloje ir paprašykit,kad jos padarytų valgyt,tikrai padarys daugiau už tokia sumą...ir aišku SKANIAU.
Toliau,muzikanta...Pirma daina,tai ojojoj...apie kažkokius laivus ir laukus...kaip per pagraba.
Tą akimirką jau rodės viskas,degam,nieko gero nebus...bet...Šviesos išsijungė,taurieji skysčiai išėjo į trasą,muzikantai pradėjo groti žinomas dainas ir visi žiūriu tik šoka,tik šoka...linguoja...kalbasi,juda...Visi linksmi ir viskas gerai.
Aišku buvo visko,juk esat buvę jaunimo vakarėliuose,nereik pasakot ko ten būna...
Bet įsimintiniausias buvo kaikieno šokimas ant baltų arklių...va ten tai jo...Buvo atkeršyta Bastilijai.
Ryte pobūvių salė atrodė,kaip po karo ir šeimininkė sakė,kad daugiau niekada neįsileis jaunimo.Super.

Ir va,daug kas jau matėt,bet vistiek,dar pasidalinsiu
Video iš ketvirtadienio prieš šimtadienį...ko man labiausiai gail,kad suprantu,kad to daugiau niekada,niekada gyvenme nebus...

-Liko 90 dienų
-Vakar valgiau kalėdinius cepelinus

Dabar jau tas oroas,kai mano savijautą lemią neapsakomai.Neapsakomai blogai.Viskas man blogai,viskas man nepatinka.Viskas man nesiseka.Nežinau ko noriu.Nežinau ko tikėtis.Kažko noriu.Viska,viskas yra ne taip.Aš turiu išgyventi iki Kovo antros pusės.Žinau,tada bus geriau,geriau ir po to išvis bus gerai,bet dabar iki to bus tas juodžiausias laikas metuose...Suprask.

O,kad taip man!

Pažįstamų daug turiu,draugų nelabai.Baltu pavydu pavydžiu savo pažįstamiems,kad jiems viskas yra gerai ir juodai gedžiu savo draugų,kad jie pažįsta mane ir gadinu jiems nuotaika.

Lemon Joy.
Gražiausia iš visų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą