2012 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

Ketvirtadieniokas

Tai va,nesvarbu,kad rašo penktadienis...man dar ketvirtadienis,ok?

Tai va...visi vakar facebooke ir šiandeina ir turbūt rytoj verkia ir verks dėl to šalčio,Aišku,aš važinėju mašina ir nesusiduriu su juo taip daug,bet vistiek,čia yra malalietkų mokinių perspaustas reikalas,kad tik nenueit į pamokas.
Šaltai,tai šalta,dar šiandiena gavom pylos nuo pavaduotojos,kad mums galima neit,jeigu minus dvidešimt penki...o tiesa sakant šiandiena tebuvo viso labo minus dvidešimtdų RYTE,nekalbu,kad ant pietų nukrito.Nežinau,tiesiog eini ir viskas,bet ir gerai,kad daug neatėjo mokinių.Mokykla tokia įdomi-valgyloj tuščia,kabinetuose per pamokas irgi nejūros žmonių...Tiesa,galiu pasakyt,kad pakankamai jauku ir romantiška...

Prisiminaiau tokį mogiliovo repiorą...patinka man ta daina...dar su a.m.

Aš esu nedabsteperis ir mano prigimtis su juo kovoti,bet aš dabar jo taaaaip klausau,nes man taip viskas pom


Šiandiena nusiploviau automobilį.Pabandykit.Įdomu prie minus šešiolikos...dar nespėjus nupilt putų jos jau su šąla...nieko,svarbu mašina švari,nebera tų druskų ir kitų nesąmonių...

Šiandien buvau susitikime su A.Čekuoliu.Įdomiausia,kad važiavau artu su savo seneliu,įdomiai kartu praleidom laiką,bus geras prisiminimas.Man kiek pabodo,bet vistiek,jeigu seneliui gerai,tai ir man gerai.

Šimtadienis.Išvarys kai kuriuos mano klasiokus iš proto.O man šią akimirką pom.Atsivalgiau savo jau savu laiku.

Esat kada nors matę katiną vagantį Rududu?Vakar gaminau ''Tinginį'' su katinu kartu ir prikišau šaukštą Rududu.Nulaižė visą šaukštą.Šiandien man įkando.

Nekatina,bet irgi baltas ir labai fainas vaizdelis - Zuikelis

Ką vakar prisiminiau ir ką tik prasitarsiu,kad vėl užsivedžiau fotografuot su juostiniu fotoaparatu Zenit.Kitą dieną papasakosiu apie juos kai ką,gal kam įdomu bus paklausyt.

O rytoj...tai yra jau šiandiena,penktadienį aš važiuoju į Vilnių,į Studijų mugę.Gera,kad į Vilnių,bet ten labai šalta,tad nebus laisvo laiko,visą laik ten būsim,o gryždami užsuksim į Megą,tai teisa sakant netrykštu jokiu laukimu,o tiesa saant netrykštu todėl,kad esu dabar toks pavargęs...toks pavargęs...kaip šuva...ir man liko pamiegot keturios su puse valandos...tiesiog nuostabu...

Taip neturiu jėgų,net nežinau kaip čia rašau,nes vos įžiūriu monitorių...juokingiausia,kad iš vilniaus gryšiu laaabai vėlai,o šeštadienį reiks keltis septintą ryto...Nežinau ar juoktis ar verkti.Išsimiegosim kai numirsim,taip?

Lengvu ritmu aš einu....

6 komentarai:

  1. kaaaip man patinka, kai mokykla buna pustuste arba bent jau klase. ir mokytojai atrodo geresni

    AtsakytiPanaikinti
  2. kaip per tave rududu uzsinorejauuuu

    AtsakytiPanaikinti
  3. o man juokinga, kad vadini save ne dubsteperiu, bandai save nuteikti, kad dubstepas yra blogai, bet vis tiek kartais islenda post'ai su pjuklu garsais. kam nuteikineti save, jei patinka? muzika juk gali patikti ivairi. o dubstepas irgi muzika, tik siek tiek savotiska. atsipalaiduok ir megaukis :}

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. yra juokingumo,bet aš negaliu,man reik kovoti :DDD
      Kad nuteikti,kad dubstep muzika yra blogai nebandau,tik man taip sunku yra suvokti,kad nuo tokios muzikos kaip AC/DC ar Queen priėjom iki pjūklų pjaustymo garsų...ir jie mumis veža.
      Bet,atsipalaiduoju ir maugaujuosi :]

      Panaikinti
  4. O Zuikelis, tai mano mėgstamiausias :D

    AtsakytiPanaikinti