2012 m. vasario 5 d., sekmadienis

Kur susitiko du,jau yra trys

Va,šiek tiek apie Zenitą laiko radau brukštelt.
Turiu išviso du Zenit fotoapratus.Vienas yra jau šiuolaikiškas,elektrinis,su baterijom.Kitas yra pilnai mechaninis ir pilnai nuotrauka priklauso tik nuo naudotojo.Jie yra veidrodiniai,ne kokios muilinės...Įdomus daiktas.Tai va,nusipirau juostelių ir pasiėmiau tą antrą,pilnai mechaninį.Ten dar likus neapsakomai deficitinė juodai-balta juostelė su maždaug likusiais dešimt kadrų...o vėliau dėsim tą jau spalvotą...
Mano tėtis ankščiau fofografuodavo ir namuose yra likus visa sistema ryškinti juostelėms ir nuotraukoms.Buvo užsakyti ryškalai ir va,baigus šią nespalvotą juostelę ją ir išryškinsim namuose...Gaila,spalvotos neįmanoma,jau reiks į fotoatelje nešt.Tad reikia ieškoti kur nusipirkt juodai baltą juostelę.Kas man labiausiai šioje fotografijos rūšyje patink,kad čia nėra jokio Auto mygtuko,čia viskas priklauso nuo tavęs viskas ir dar,kad nėra jokios galimybės ištrinti padaryto foto.Čia foto iš interneto kaip atrodo ta visa sistema-Ryškinimo komplektas,o čia mano
atsinešiu į šooole ir tave įamžinsiu visam gyvenimui

Šeštadienis
Atsikeliu ryte,dar neišsimiegoje,septiną ryto,nes devintą Klaipėdoje istorija.Na ką,mašina neužsivedė,vėl išsikrovė akumas...Išties aš mėgstu tuos mažus šeštadienio ryto ritalus važiuot-parvažiuot.Nuotaika susigadinau iškart.Nuvežė tėtis.Na ką,po istorijos pajudu lin autobuso,o pakeliuj Coffee inn'as,ir kaip aš pro jį praeisiu a?Pasiimu dideli puodelį juodos kavos su pienu ir atsisėdęs pasiimu knygą kuri visada ten yra ir kuria visad aš skaitau.Išgėriau kavos,perskaičiau dvidešimt puslapių...būčiau ir daugiau skaitęs,bet jau reikėjo eiti.
O Klaipėda.Graži,gaivi,šalta,mėlyna,tuščia...tokia romantiška..o dar ta saulė visai kelia nuotaika.Ateinu į tą vietą kur stovi autobusai...Ir ką...nestovi nei vienas...nei vienas...Tiesiog super,turbūt nebuvo lemta man namo gryžt...

Taip norėjau pailsėt,pabūt,niekur neskubėt,vakare pasigulinėt prie tv ir pc,bet buvo dėdės gimtadienis.Pasipirtinau kaip žmogus ten.Atsigavau.Pabuvai DJ'us...Visai buvau patenkintas savo apsirengimu.

Sekmadieniokai...tie skemadieniai,kartais jų ir galėtų nebūt,kažkokia nežinau,man be signalo diena...
Neužsikūrė mašina,tai ėmiausi drąstišku priemonių.Parsinešiau akumuliatorių į namus ir įjungiau krautis.Įdomiausia,kad buvo ant tiek sušalęs,kad atšilo tik po maždaug dešimties valandų...

Pamenat tą mano fotosieną?Tai va,pagalvojau,kad reikia naujesnių nuotrauų ten...ir ką...Atsirinkau...90nuotraukų gąvosi...Kur jos visos tilps?

Kooks'ai...įdomi,įdomi grupė


p.s.Aš vis dar vaikas...



5 komentarai:

  1. eeiktu,ji juodai balta yra klasika..
    ir nieko nepadarysi,vistiek klausysi tu kooksu,klausysi dubstepo ir žiūrėsi saulėlydį,kaip sakoma..su kuo sutapsi tuom patapsi :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai taip,klasika ir aš noriu tokių juostelių daugiau,bet Klaipėdoje nerandu kur pirkt,tik Vilniuj...
    Klausysiu,klausysiu,mieloji :DDD Bet ko,jau ko...Tai Saulėlydžio tikrai nežiūrėsiu.Ne,ne,ne :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mama kai buvo jauna irgi pati nuotraukas ryškino, dar kažkur yra visokios ryškinimo rinkinio dalys, tačiau tikrai nenaudojamos mūsų namuose. Tikiuosi, kad Tau pavyks rasti tų juodai baltiems kadrams juostelių, nes tai yra super. Dubstep nėra jau taip blogai, bet vat 'Saulėlydžio' tai ir aš nežiūrėsiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. vo,turiu bendraminčių dėl saulėlydžio,super :D

    AtsakytiPanaikinti