2012 m. vasario 27 d., pirmadienis

Paskutinė žiema '12

Labuka
Kašmyro mafija

Turbūt jau nieko nebenustebinsiu pasakydamas,kad šiandiena oras buvo puikus!Ir kaip gerai nuteikia tokie orai mane,tave,mus.Ryte atsibundu,o ten kyla saulė.Saulė kyla.Negaliu,neatsigrožiu.Visą dieną spigino saulutė,kvietė į laukelį ir tiesą sakant šiandiena buvau be mašinos ir visai daug privaikščiojau.Ir vakare po Gargždus ramiai prasiėjau.Eidamas pagalvojau,kaip gail,kad kai būdavo šiltos dienos ir vaikščiodavom su draugais po miestą aš nevertindavau kaip yra viskas tą akimirką osom.Atsivažinėjau su ta mašina.Viskas,ateis pavasaris vėl,kaip senais laikais pradėsiu vaikščioti.Vaikščioti su reikalais,vaikščioti be reikalo.Vaikščiosiu vienas,nes draugų turbūt jau nebepavyks prisikviest,bet gerėsiuosi paskutiniu tokiu mano gyvenime pavasariu.Turėjau vieną tokį pavasario simbolį,kad ji ir man nieko nereiškė,bet kai pamatydavau,tai suprasdavau,kad pavasaris,gaila,nebera to simbolio,bet tikiu,kad pavasaris vistiek ateis.Šiandiena taip suspaudė širdelę,kai pagalvojau apie tai,jog nebedaug beliko iki to,kai galėsim vaikščioti be STRIUKIŲ IR PALTŲ.Kai bus jau tos dienos kai įsispirsi į ''šlepkes'' ir eisiu kur tau reik.Man toks vaizdas stovi mintyse.Pavasaris,vakaras,iš lėto leidžiasi saulė,raudoniu pasidengusi žemė,šiluma alsuoja nuo grindinio,visi laimingi,lengvai apsiregnę...Kovas.Reikia išgyventi Kovą.Niekas nėra garantuotas,kad tik atšilus nesėsiu ir nenulėksiu į Vilnių su automobiliu vienam vakarui,tam,kad pasedėt senamiestyje...
Bet aš nepratęs sutikt pavasario su kuom nors.Aš pratęs pavasarį laikyti savyje ir juo džiaugtis tik vienas.Aš pratęs pavasarį būt vienas ir man visai neblogai sekasi.Gyvenimas taip išmokė,bet ta galvelė,vis tiek jaukia mintis ir kuria nebūtus dalykus...

Sėdint anglų pamokoje prisiminiau Foje dainą ''Paskutinė žiema''...Labai depresiška daina,tad nepatariu klausti,bet vistiek,simbolinę reikšmę ji vis tiek turi...ir nemažą

Draugas buvo Kick'e,norėjau ir aš,bet nesu ten laukiamas...Priminė šitą dainą,tai gryžęs namo per namų kino sistemą visų garsu ''kapojo'' dabstepo remiksai.Būna kam ir oda šiaušias nuo šitos dainos.

Sukūrėmo protų mūšio komandą su pavadinimų- ''Vou,vou,vou...Teen Bash''
Ruošiamės Dainų šventei šokiuose,išties labai intensviai.Laukiu.
Faina leidžiantis saulei pasivaikščioti.

Gryžęs namo nufotografavau kaip atrodo mano prūdas žiemos pabaigoje...ir
....ir štai,tai mano vazdas kurį matau pro savo langą,kai gryžtu namo po pamokų...žemo pabaiga...padarysiu vėliau pratesimą,po mėnesių kelių
tiesa sakant visai nesiskundžiu,gerai man yra

Ir tokia man tiesa sakant pavasariška dain su gražiu klipu.Gero klausymo.



3 komentarai:

  1. jooo. Pavasaris. Mano mašina irgi ilsėsis kai atšils.
    Šiandien grįžau namo ir jau ėjau prie mašinos pasikrapštyt :D Nusiėmiau tą atvipusią lūpą, dar bandžiau bamperį nusiimt, kad prieičiau pire temperatūros dačiko, bet neradau kur dar jis yra prisuktas, tai nusprendžiau palaukt šiltesnio oro ir tada ieškot. Kokią valandikę prasitryniau aplink mašiną, be pirštinių ir nenušalau rankų. :D Pavasaris...
    Ir šiaip jau "žalėja" aplinka. Faina.

    AtsakytiPanaikinti