2012 m. vasario 12 d., sekmadienis

Paveluotos naujienos arba ''Vėliau yra dabar''

Ar jūs niekada nepagalvojote kokią mums įtaką daro prekiniai ženklai?Apple,Nokia,Coca-cola...Kažkaip pagalvojau apie tai norėdamas atsigaivint ir pirkdamas Coca-cola,nesvarbu,kad ji ėda mano skrandi,bet kitą gaivinantį gėrimą pirkti net nekyla minčių,o vandens skonis irgi pabosta,nors žmonės sako,kad vanduo beskonis.Aš manau,kad su skoniu.kiek esu skaitęs,tai pats sveikiausias vanduo yra iš krano,o parduotuvinis,tai Neptūnas,o blogiausias Žalia giria.

Kad atšokus fantazija mylėt savo automobilį man yra pasireiškus,tai čia faktas,bet turbūt viską suversčiau šalčiui,nes nesinori eit prie jos per tokius orus,o šiaip,tai man automobilio salonas yra kaip antri namai,ten jauku ir gera.

Savaitės pradžioje buvo tėvų susirinkimas,pagal mokinių skaičių sekančią dieną,tai supratau,kad niekas nebesimuliuos,kad per šaltą ir negali eit į pamokas...nes jau ir taip prisimuliavo per visus mokslo metus.
Taip sėdžiu ir galvoju ar aš esu vienintelis toks balzabūbis sėdintis su treningais,išteptom lūpom šokoladu nuo sūrelio ir geriantis Miau prie kompiuterio ekrano? fuuuuu....

Muzikine,kurybine ir visokia kitokia prasme išties labai įdomus Foje kurinys.Galit jo visiškai nesuprast,išgirst pirmą kart,bet mano galva čia tikroji Foje,o ne ta su populiarom dainom.
Ypač šitas posmas man galvoje dažnai skamba
''mano gyvenimo erdvės aplenkia
industrinio liūdesio miestus
bet kartais kai įvykių eigai pakeisti
tereikia tik meilės aš trokštu ištrūkti į laisvę''

Vieną rytą važiuojant į mokyklą kelią perbėgo katė.Išties slidu,daug mašinų aplink.Dėjau ant stbadžių,bet neslydau,sustojau gražiai.Taip pagalvojus,geriau saugot aplinkinių turtą ir partrenkt tą katiną,ar stabdyt ant slidžios kelio dangos siaurame kelyje ir negalvot kas bus?Bet įsivaizduoju,kad būtų nepyragai:
-Teti,padariau avariją,elias mašinas apdaužiau,katinas perbėgo per kelią ir stabdant slydau ir trenkiausi...

Niekam nebūtų įdomus tas katinas,būčiau kaltas aš,nes vairavau ir automobilis nes alia senas.

Kalendorinė žiemai einant į pabaigą ji ėmė ir dar pasispardė ir išmetė sniego laviną mums šiandiena.
Labai graži daina,bet kažkodėl aš jos dar neklausiau šią žiemą nė karto.Va dabar pirmą kart.
Kurinys pagal Antano Miškinio eiles parašytas.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą