2012 m. vasario 1 d., trečiadienis

Už tą kvėpavimą kartu...

Nežinau kodėl,bet pastaruoju metu laaabai dažnai girdžiu tą žodį ''čiakros''...hm...

Šiandien man buvo toks vienas iš tų rytų...Atsikeliu,susiruošiu važiuot į mokyklą,saulė kyla,nuostabus rytas.Įsėdų į automobilį ir jis..neužsivedė...nusėdo akumuliatorius per tuos šalčius...o iki pamokų pradžios porą minučių ir turėjom rašyt istorijos kontrolinį...skambinu tečiui-nekelia,skambinu mamai-išsikrovė man telefonas...palieku kraut akumą ir šiaip ne taip prisiskambinu ir mane nuveža į mokyklą....
Toliau,bajeriai nesibaigia...Mama davė savo mašiną.Viskas ok,važinėju visą dieną,viskas normaliai ir važiuojant į istorijos papildomą...primeskit....Vairas su visa vairo kolonėle nukrenta man ant kojų.Įsivaizduokit tą vaizdą...Vairuoji ir nukrenta vairas ant kojų....Dar iki dabar negaliu patikėkt...Pirmą mintis-reik foto į FB...bet nepadariau...



Egzistuoja toks pasaulyje festivalis pavadinimu ''Tomorrwland''.Į jį išties labai norėčiau nukeliauti,neaušinsiu burnos,geriau vieną kart pamatyt apie jį video,tik galiu pasakyt,kad kitais metais turėčiau ten keliaut...
osom playlistas yra komentaruose

Aš taip pagalvojau,kad postsovietinės šalys turi visai neblogų poprock grupių,kurios išties man patinka.
Geriausias pavizdys:Rusija Mumiy Troll,Latvija-Brainstorm,Lietuva-Biplan

Mumyi Troll

Brainstorm

Biplan

Labai daug gerų jų dainų yra....galėčiau kelt ir kelt....

Užsimaniau rusiškų dainų ir biplanų...turbūt per valentino dieną jų prikelsiu daug...

Šiandiena per pakankamai trumpą laiką apturėjau du pokalbius su žmonėmis su kuriais ankščiau būtų buvę sunkus bendraut ir tuo labiau būt savimi.Keičiasi laikai,keičiasi prioritetai ir viskas yra gerai ir aš dėl nieko nesuku savo galvelės...Tiesiog gerai,kai viskas išsiaiškinama.

Rašiau vėliau tą istorijos kontrolinį...daman,i'm history master...per pusvalandį parašiau,kaip šaunuolė kokia...

Šiandiena apsikirpau-pagaliau,nes aju buvau apžėlęs kaip reikiant...Pasakiau savo kirpėjai,kad nupliksiu,tai pasakė,kad mano plaukai yra mamos ir labai vešlūs,tad nesu į tetį atsigimęs ir neturėčiau nuplikt...nebent kampuose...įgavau pasitikėjimo....

Šiandi kalbėjau su catch some dream blogo savininke ir gerbiamoji pasakė,kad mano automobilis  yra pakankama griuvena...Hm,tikrai negaliu,tikrai negaliu nesutikt,visgi jis senas kibiras ir dar BMW su savo čiūdais ir panašiai.Aišku,norėtųsi turėt gerą,naują BMW ir t.t.,bet....bet gyvenime turi būt kiti prioritetai,ne?O ir šiaip,aš savo BMW labai,labai myliu...su visais čiūdais ir pavedimais...Ji yra paskutinis BMW mochikanas,vienas tikriausių kada gamintų BMW.Paskutinis modelis kurio variklio dangtis atsidaro į kitą pusę,paskutinis kuris turi keturias atskiras lempas priekyje,paskutinis dar devintojo dešimtečio dizaino BMW modelis...kuriame nėra jokios elektroninės stabilumo konrtrolės...kur esi tik tu ir automobilis,lyg vienas kūnas.Taip ji mane kartais sunervina,taip salonas galėtų kvepėt šviežumu,bet aš dažnai važiuoju ir jaučiu,kad mano ranka limpa prie šito vairo,kad aš gerai jaučiuosi joje ir nelabai tesinori dar per lipt į kažką kitą...Vistiek...tai jau mano gyvenimo dalis ir mano kaip ir vizitinė kortelė...ir šiaip...BMW yra BMW.Galėčiau dar paaiškinti už ką verta taip mylėt BMW su visais jos čiūdais,bet spėju jau užteks...

myliu,bučiuoju

Taip užsikabliavau ant Biplan'ų...kai tik bus blogai,tai aš juos įsijungsiu...Įsijunkit,paklauskyti jų naujausią albumą...


11 komentarų:

  1. o ką reiškia tos čiakros?
    Tu be nuotykių žiūriu niekaip..:D
    ir dar šis bei tas,gali neigti kiek nori kad tave facebookas užkniso,ar ten koks jis yra š ir pan. bet jis tavo gyvenimo dalis,kaip sakoma esi facebook hero :D!!aš taip pat didžiuojuosi savimi,nes facebookas vis mažesnį vaidmenį vaidina mano gyvenime!!jėėė.
    ir pirma daina yra liuks,tik primena kažkokį lietingą pavasarį,net nežinau :?
    xoxo

    AtsakytiPanaikinti
  2. na dažnai sako,supilsiu kokį skysti į save ar vaistą išgersiu,tai ir čiakros prasivers visos :DDD nu kaip suprantu visos kūno olos :DDDD
    taip,taip,esu FB hero,bet jau nebtoks hero koks buvau iki naujų metų.taip,taip..tu mažiau laiko praleidi,bet nepamiršk dėl ko...:DDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Drįsčiau dar šiek tiek pasiginčyti.. :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. šiaip su tavo mašina žinok viskas yra super, mano žodžiai buvo pagrįsti tuo durų įvykiu:D tikrai baisu buvo:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. hm....kas dėl dūrų :DDD tai priimk,kaip nuotikį-prikolą ir viskas :D juk ne kas diena taip nutinka...mum vasarą yra teke važinėt be durų,bet ten su kita mašina ir kita istorija...

      Panaikinti
  5. Va čia tai nuotykis su vairu :D Matyt gerai vairo kolonėlė peršalo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. bet iki dabar patikėt negaliu :DDD gerai,kad ne kokiam greitkely ;]

      Panaikinti
  6. Ėėė... Jei čia griuvena... Tai kaip tada vadinti mano Opel Corsa B? :O

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne,ne,ne...tavo negriuvena...nors langai neužšala iš vidaus :D

      Panaikinti
    2. Prisišnekėjau. :D Šiandien įsisodinau 2 žmones į galą, į šaltą mašiną(o pas mane kol pradeda šilumą pūst, reikia ilgai ir nuobodžiai laukt), tai visas galas prirasojo. Pasiekėm tikslą, pastačiau mašiną, po kiek laiko pareinu - užšąlęs visas galas iš vidaus. :D Tikiuos, kad tai ilgai nesitęs.

      Panaikinti