2012 m. vasario 14 d., antradienis

Žilė galvon,velnias uodegon

Viskas iš naujo,sėdžiu kamabarį,kaip lapkričio mėnesį...Groja ta daina,kai aš ruošiausi vieno žmogaus gimtadieniui,tada nieko nesitikėjau,kaip ir šiandien nieko nesitikiu.O galvoje...galvoje tokia sumaištis,kad net ir viso knygos neužtektų aprašyt.Dieve,Dieve...koks vienų žmonių gyvenimas yra ''sunkus'',jiems reikia pasirinkti ar UEFA čempionų lyga ar jaukus vakaras su mylimu žmogumi.FTW.Nei to,nei to nesirenku ir gyvenu mat.



Šiandien yra Valentino diena ir ką?Na ir nieko,nieko.Gyvenam toliau,o ką darysi?Išties čia kaip kiti verkia ant fb sienos,tai aš nejaučiu jokio liūdnumo,kartais išlenda balto pavydo gaida,bet ne didesnė,nei eilinę dieną.Jaučiuosi kaip ir visada,negeriau nei galėčiau ir neblogiau negu turėčiau.Tik tiek,kad gyveni,gyveni tą mokyklą gyvenima,jau užkniso tos visur savo hormonų audras bedemonstruojančios panelės,bet gyveni toliau,bet kažkaip šiandi labai šmėžavo prieš mano akis žmonės kuriems buvau paskyręs daug laiko galvoje.Aišku,nėr gerai,nėr,bet tiesa sakant džiaugiuosi,nes žinau,kad jiems visiems bus viskas geeeerai ir nesvarbu kas bus.

Budim mokykloje.Paskutinį kartą.Paskutinį.Gaila,kad trumpai,patinka man budėt.Pirmadienį dar pabudėsiu ir vsio.

Kažkodėl mano užrašų knygutėj užrašyta - Sex,drugs and rock'n'roll.

Tai va,grįžtam prie temos.
Mokykloje veikė meilės paštas.Tai va,gavau ir aš laiškelį.Iškart geriau,kad ir kaip kovočiau su visais saldumais.Pats irgi turėjau,bet kaip visad-laiko nebuvo išsiųst...
Išvis,tie visi virkavimai fb,foto ir kitas š mane vemt verčia.Jeigu jūs tesugebat savo mylimam žmogui pasakyt myliu tik per Valentino dieną,tai man asmeniškai labai jūsų gaila.Kažkaip tas ir gyvenimas lieka negyvenimu,kai kažkas vsad pasako ką tu turi daryt.Toliau,šiandiena buvau Klaipėdoje,tai mačiau išties daug porelių,o kuir jūs visos paprastom dienom?Mačiau daug vyrų ir vyrukų skubančių su gėlėmis rankose.Išties man tas patinka,patinka stebėt žmonės,bet kas man išties naturaliai išspaudžia šypsena,kai matau visiškai paprastą,nieko neišsiskiriančią dieną kokį nors jau garbaus amžiaus žmogų perkantį gėles,o iš maišo kyšo visokiausi skanėstai...Va kas mane veža-naturalumas.

Apturėjau įdomią popietę Klaipėdoje.
Turėjau eiti pas daktarą-nebespėjau.
Tada nukeliavau į Coffee inn'ą palaukt istorijos.Kažkaip tokią dieną ten išvis jokios romantikos,susirinkė vaikai žaidžia žaidimus...Išsipusčiusios panelės sėdi prie stalų,laukia kada kas jos užkalbint,bet iš pakeltos nosies aukščio mątosi,kad ne man jas užkalbint.Šiaip,nepatiko man ten šiandi...geriausia ten būt ankstyvais šeštadienio rytais...Beje,kitoje gatvės pusėję atsidarė Vero Cafe.Įdomiai.Reik aplankyt kada.Bet aš jau coffeeinčikas...
Toliau,nukeliaju į istoriją,o ten jau man moja viena šauni panelė.Prieinu ir ji sako,gali važiuot namo-nebus šiandien istorijos...Tada man palūpis atsivėrė ir netekau žado...Jej,bereikalo kūrą sunaudojau ir Klaipėdoje atsidūriau....

Toliau,nuo pat vasaros svaigau kaip noriu pamatyti filmą The Vow,žinojau,kad per Valentino dieną jį pradės rodyt,bet atėjo ta Valentino diena ir supratau,kad aš jį geriausiu atvėju pamatysiu po mėnesio per internetą.Valio.Nepasiryšiu vienas nueiti į jį,o ir po to,taip pradėsiu gliūčint,kad neatsakau už save.
Toliau,kur prisiversiu nueit,tai į štą filmą-Kaip mes žaidėme revoliuciją,kodėl?O todėl,kad ką jau ką,bet Lietuvą aš mylių labiau už save.O tokia istorinę medžiagą tiesiog ryte ryju akimis,aš taip norėčiau visą tai patirti,bet aš galvojau,kad tai ir yra mano įkvėpimas daryti viską dėl Lietuvos.Apie tai bus kitas įrašas.


Na ir dar truputi dėl šimtadienio.
Nuoširdžai atsiprašau tų kuriuos įžeidžiau.Sarkazmo nenaudoju.


p.s.Šiandien aš pasenau.
Ligoninėje rūbininkė pasakė ''Paprašykite savo žmonos,kad ji prisiūtu jums kabluką prie palto''
Maksimoje eilėjo mane užkalbino 30+ metų moteris,paprašė ''ačiū'' kortelės,nužvelgė mano sočius vakaro pirkinius(vanduo ir guminukai),koketiškai nusijuokė ir viskas tuom pasibaigė...

3 komentarai:

  1. kaip priminei rudeni su ta daina! o ta valentino diena, ka zinau, eilinis antradienis man:}

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kiekvienas žmogus turi savą ideologiją ir savaip tas šventes supranta ir interpretuoja. Ačiū už 'Kaip mes žaidėme revoliuciją', nes tikrai pirmą kartą apie šį filmą sužinojau. O dėl to amžiaus, tai nereikia imti į galvą, nes šiais laikais jaunimas atrodo kaip suaugę, o vyresni rodos net ima jaunėti, tad žmonės ir maišosi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rūbininkė tai gera :D Man tai paskutinį kartą sakė, kad paprašyčiau mamos. Paprašiau. :)

    O filmai abu tikrai įdomūs. Reiktų, reiktų aplankyti.

    AtsakytiPanaikinti