2012 m. kovo 26 d., pirmadienis

14 dienų

Nors mamai ir nepatinka,bet užsivedžiau su tais Gus Gus

Šiandien mano draugui sukako 19 metų.Paskutinis gyvenimo -niolika.Ir ką,artėja ir man.Jau net ne dienom,o valandom.O taip laukėm to 18,naktim nemiegojom,svajojom apie teises....O dabar,dabar jau lygiai po metų esam su visai kitom problemom kurios kaip cunamis arba nuplaus mumis,arba leis toliau stovėti ir laukti dar stipresnės bangos.
Visai maloniai paminėjom,nieko ypatingo,bet jau buvau pasiilgęs tokių visiškai nieko neveikimo kymarinimų. O gal ir ne,gal ir nepasiilgau tų kymarinimų,o tiesiog smagiau kompanijoje,nei vienam grįžti namo pirmadienį po pietų. Geri,geri jūs esat.

Ir didžiausias turbūt mano padarytas dalykas per visą gyvenimą turbūt.Pradėjau sportuot.Juokas pačiam ima,kai to niekad nesu daręs.Realiai judesio užtenka ir šokiuose man,bet kažkaip dėl savęs geriau.Vakarais,o vėliau ir rytais po 30min kroso+pratimų+mankštos.Užtektinai man.Reikės nors ir ne kiekvieną dieną,bet iki vasaros galo pabandyt.Tik kiek girdėjau,kad jau vėl atšals ir bus blogi orai...
Gal dar ir su dviračiu kada išriedėsiu....Tik reik,kad kas pakviestų,nes kitaip be šansų....

Nepriimkit šito video už gryna pinigą,tiesiog įdomi video idėja.Truputi pasakoma ir netiesios norint,kad viskas dramatiškiau atrodytu,bet vis tiek ironijos ir sarkazmo dozė gera.Labai gera.

6 komentarai:

  1. Ok, kai parsitempsiu savo dviratuką namo pakviesiu kur nors numint. :D Prigriebsim dar tą devyniolikinį. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. kad Vytautui dar numint iki Gargždų nejuokas :D..arba vyrukai gausit link kvietinių judėt..visai neblogas kelias,išmėgintas :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai gal jie judės link Palangos a?Ir mane pačiups :D
      Kažkada mano tėtis,dar kai buvo paauglys su dviračiu numynė iki jūros pažiūrėt saulėlydžio ;]

      Panaikinti
    2. Nu jau baik, netikiu, kad kam būtų sunku nuo jo namų iki Gargždų numinti, gi kelias geras, atstumas išvis juokingas. :D O ką ta Palanga? Neskubant per 2 valandas laisvai numini, o jei norint tai ir per valandą galima ten atsirasti. :)

      O saulėlydžio numint prie jūros pažiūrėt tai užskaitau, būtų faina...

      Aš šią vasarą tiek daug noriu apvažiuot, kad turbūt kabinsiu į kokius 8, o gal net ir 10 tūkstančių km per sezoną. Rašaus dabar į sąsiuvinį norimas aplankyti vietas, vėliau patalpinsiu į blog'ą. :)

      Panaikinti
    3. O brač...aš tiek su mašina kažin ar pravažiuosiu :DDD

      Panaikinti