2012 m. kovo 15 d., ketvirtadienis

500 pavasario žodžių

keep it up

Taip mumis saulutė palepino pirmadienį,o taip savaitės gale nieko gero nesimato...Vėl drėgmė,tokia kuri kerta per kaulus.Fe.Gal savaitgalį vėl atšils.

Ar jūs matėte kuro kaina?
Apakęs aš.Apakęs.Benzinas yra vienas geriausių dalykų mano gyvenime,o jo kaina tokia skaudi...Nežinau,nežinau ką reiks daryt čia...Gal kas nors imsis suburt kokį streiką?Gal reikia patiems imtis?

Jeigu yra dar Liūdnų Slibinų gerbėjų,tai siūlyčiau paklausyti šitos nuorodos

Ernestai,paskaičiau tavo nuorodą ir pagalvojau ''ooo,kaip faina''.Tad pasidalinu ja ir su sava liaudim.ČIA

Šiandiena per lietuvių kalbos pamoką rašiau rašinėlį.Egzamine reikia parašyt apie 450ž.,čia reikėjo parašyt 350ž.,o parašiau...500 žodžių...Parašiau už visas tas dienas kur nerašiau į blogą.Ir parašiau nekaip.Šimtą kart geriau į savo blogą parašau,bet...bet mokykloje taip negalima.Reikia laikytis taisyklių...taisyklių...

Truputi pailsėsiu nuo automobilio,užsidarė jis techninei profilaktikai kurią jau reikėjo dėl amžiaus atlikti.
Ievukau,ne,nesugedo-negalvok taip gerai?
Viskas gerai tai mašinai,tiesiog pabūsiu bent iki pirmadienio be savo ratų.

Mano blogo skaitytojams tokia muzika nelabai,bet man patinka ji ir visą savaitę ji sukasi pas mane.Klipas geras.

3 komentarai:

  1. čia tipo man buvo skirta?:D
    nuuu, Butkau, labai giliai į širdį paėmei tuos mano žodžius. ką dabar noriu pasakyt, tai
    žinok tavo mašina yra pati geriausia, pati gražiausia, švariausiai nuplauta, muzika ten skamba geriausiai, sėdėti yra patogiausiai!
    p.s. pavasarį į trasą
    http://media.tumblr.com/tumblr_m0yt5jv6g21qiia90.gif

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip,tau :D
    Na ačiū,ačiū už pagyros žodžius mano mašinai... :DDD Tikiuosi jie nuoširdūs :D
    p.s. būtinai

    AtsakytiPanaikinti