2012 m. kovo 1 d., ketvirtadienis

Ir vis dėlto tas gyvenimas įdomus...

Jau turbūt nebeturiu apie ką rašyti,kad trečią dieną išeilės rašau apie orą,bet vistiek...dabar pas mus tokios salygos,kad nesuprasi.Paskutinę žiemos dienos buvo pavasaris,o pirmą pavasario dieną buvo žiema.Bet vis dėlto,šiandiena prasidėjo kalendorinis pavasaris ir aš sveikinus jumis su šituo.Na,kad jau praklabau apie orą,tai ir pasakysiu,kad nemegstu per tokį orą važinėti,kaip šiandiena...Rūkas,ūkanota,drėgna.Aišku geriau negu vaikščiot,bet labai įsitempęs vairavau naktį,nes bus koks nors kamietis su dviračiu be atšvaistų važiuojantis ir jeigu aš jo nepamatysiu...

Lietuviškas ''must see'' filmas---->>> Duburys

Dėkui tam,kuris įrašėte senų gerų žadimų į kompiuterius informatikos kabinete...Dabar fizikos pamokos įgavo prasmę.Valio!!!

Šiandiena aš pergyvenau dėl to istorijos bandomojo...Visi pergyveno prieš,o aš po.Tikrai galėjau geriau parašyt ir nedaryt tokių kvailų klaidų.Esminė problema,kad neįsiskaitdavau į užduotis....
Sumušiau savo karbonado valgymo rekordą-4minutės.Dabar reikia pagernti ir tilpt į 3min.
Dar jaučiau nuovargį po vakar,tai šiandiena truktelėjau porai valandų pamiegot pakaituką.Damn,koks geras tai dalykas.Visai kitas žmogus šokiuose jaučiausi...

O šokiuose,šokiuose dabar jau pradeda patikti man.Dvi valandėles atšokom,atidirbom juodai,prakaitai bėgte bėgo ir man,tai patinka,kad mes dirbam tiek.O mūsų tikslas,tai Dainų šventė ir grantuotai,jeigu ne ji,tai ten nei vieno mūsų nebūtu...Bet ne apie tai aš.Galiu čia pergyventi,bet tie šokiai man yra išsigelbėjimas nuo minčių apie mokyklą ir šiaip nuo rutinos.Aišku ten būna pykčių,būna nuovargio,norisi visus pasiųst toli ir niekada nebegrįžt,bet išsimiegi,ateini kitą dieną ir viskas vėl gerai.
Šiandien šokiuose net vieną akimirką nuėjo šiurpulys per nugarą,kai supratau ir įsivaizdavau tą vaizdą kaip mes,visi kartu,lietuviai iš visos Lietuvos,visų pasaulio kraštų susitiksim Vilniuje,vienoje vietoje ir šoksime visi kartu,venu žingsiu,vienu ritmu ir už vieną tėvynę Lietuvą!!!Tai bus mano trečioji ir pati geriausia Dainų šventė.Negaliu,turbūt laukiamiausias metų įvikis šiais metais man.
O dabar siūlau pasigrožėti 2009 metų Dainų šventės finalu.Tikrai verta pamatyti.
Negaliu,nejuokajau,žiūrint šį video ėjo šiurpuliukai per nugarą ir ašaros bėgo kaip pas mažą mergaitę....
Į vieną klausimą sau atsakiau žiūrint šį video,kad po tanku bus dėl to lysti.



Grįžus namo laukė puiki vakarienė namuose ir poros valandų pašnekesiai su tėvais.Labai patinka man tokie vakarai.Pasisemi įdėju,sužinai nemažai ir šiaip geriau pasijaučiu po tokių pokalbių.Kartais jie ir tolį nuo mano gyvenimo,bet tai tik dar geriau,nes padeda užsimiršti.



Toliau,buvau išties maloniai nustebintas,kad mano kalbos buvo išklausytos ir buvau paminėtas vienam geram blog'e(kuriame skirtingai nei mano niekas neblevyzgoja apie nieką kaip aš).Apie tai kaip aš kalbu apie jaunystės laikinumą.Senai apie tai buvau pagalvojęs pats tiesa sakant,bet šiandien kaip tik irgi dieną buvo atėjusi mintis apie tai.Kuo daugiau kalbėjau apie tai,tuo mažiau man tai baisu atrodo.Susigyvenau turbūt su tuo.Bet vistiek,jeigu ryt nusikirpsiu,tai kai ką papasakosiu apie jaunystę.Ko gero ir aš jau nebeatordau kaip penkioklikmetis...
Labai dviprasmiškai pasijaučiau po vis to.Kaip ir užplūdo džiaugsmas iš vienos pusės,bet iš kitos vistiek žinai,kad niekas nepasikeis.Tai toks ir likau su šypsena ir mintimi,kad gyvenimas įdomus,kad jis mums neduoda to ko norim labai lengvai,o tik su patirtimi mes galime tai pasiimti.Ir ta jaunystė-kvailystė.Norėčiau grįžt pas save,lygiai prieš metus,duoti į nosį nieko nesakius,o po to pasakyti,kad tu geriau nieko išvis nedaryk ir nieko neklausyk.Viskas ateis savo laiku,bet ne.nieko nepadarysi,patirtis ateina tik po laiko.Viliuosi tik tiek,kad bus proga ja pasinaudoti man.

O šiaip,man visada mintyse skamba ši daina,jeigu pasisuka kalba apie jaunystę
forever young


Ir šiaip,manau visiems paglosto širdelę jeigu esame paminėti bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje.Aišku tegiamos krypties.

p.s.Pagaliau nusipirkau KIT KAT,įsėdu į BMW ir ten tik,tik pradėjo groti ši daina.Nereikia net sakyti,kad garsas iki maksimumo ir važiavimo ritmas ne pats lėčiausias.

1 komentaras:

  1. o mes su tuo choru kad vargstam dėl tos dainų šventės.. kažkodėl manau kad nepateksim:D

    AtsakytiPanaikinti