2012 m. kovo 13 d., antradienis

Kiek daug žvaigždžių!

''Kiek žvaigždžių,jos visos nori perduoti žinia tau''

Ši nakti buvo labai žvaigždėta.Jeigu pabusit šią naktį,tai prieikit prie lango ir pažiūrėkit.Įdomu.

Sekmadienioa popietę apturėjau tokį įdomų labai laiką.Iškart nenorėjau rašyt,nes norėjau,kad nurimtų viskas ir nusistovėtų galvoje,kad vėliau viskas atrodytų normaliai.Nieko blatno...tik gal supratau,kad man visai patinka vakai.Kartais.Galėjo man kas nors padaryt tos popietės foto.Nesvarbu ar bebūsiu pažįstamas su tais žmonėmis po daugel metų,bet tą foto būtų smagu išsitraukti po dvidešimt metų,kai turėsiu savo ''klecką''.
O ir šiaip yra gerai nepūt visą savaitgalį namie,o kur nors išeit į gryną orą,prasibalškyt,pabūt kartu su kuom nors.


O dabar mano kambarį pasiekia mamos darytos vakarienės kvapai ir aš einu....

Grįžau.
Šį savaitgalį pažiūrėjau 500 Simpsonų seriją.Turbūt visi esat matę tą seriją kur parodo Houmerio gyvenimą per dvi minutes,tai čia įdomus video apie Putino paskutinius dvyliką metų Simpsonu stiliumi.
(Darbas ne Simpsonų kūrėjų)



Vakar nuėjau į šokius penktą valandą vakaro ir gryžau namo pusę devynių vakaro.Kažkaip nepykau šį kartą,kartais gerai taip.Greičiau ta atranka,po jos nors ir tvanas.

Vakar per LTV rodė filmą kūrį buvau jums rekomendavęs-Kaip mes žaidėme revoliuciją
Na ką galiu pasakyti man buvo įdomus,nes daug archyvinės medžiagos buvo rodoma ir buvo daug kalbama apie Roko maršą,kuris mane labai traukia ir žinau,kad tokio daugiau niekada nebus.Bet ką galiu pasakyti,kad filmas nebubo verta žiūrėti pirmadienį pusę venuolikos vakaro...Vienas dalykas sunkiai man kas įsiminė,nes nuovargis nemažas,kitas dalykas nesigaudančiam žmogui sunku sekt siužetą.
Kas mane labiausiai nustebino,tai parodytas vaizdo įrašas,kaip kokių 9-10 metų kiemo vaikis pasakoja apie Ribentropo-Molotovo paktą daug geriau negu kokie dabartiniai mokiniai.O juk vienas dalykas to tikrai negalėjo mokyti mokyklose tuo laikotarpiu ir ypač tokiems mažiems vaikas,o dabar dešimtoje ir dvyliktoje klasėje po dvi pamokas tam skiriama ir vistiek vaikai nemoka...

Turbūt visi pastebėjot,kad lauke geras ora,o jeigu ne,tai gal išeikit į lauką jau?
Gera oras,gera nuotaika,gera nuotaika mano aplinkai,gerai man,gerai mums,gerai mums visiems.Tikras Pavasari,mes tavęs labai labai laukiam!Šiandien jau atropojau į mokyklą be striukės ir vakare nusiprloviau mašinąąąąą...

Žinot tuos prisiminimu iš vaikystės,kai koks nors kvapas,garsas,veiksmas,vaizdas iškart primena jums vaikystės kokį nors įsimintiną vaizdą.Nebūtinai kertinį jūsų gyvenime,bet malonų.
Aš turiu tokį prisiminimą,kad važiuoju tėčio Renault 21,jis vairuoja su tais savo akiniais nuo saulės,sėdžiu gale,groja tetiška muzika,tas toks kvapas prikaitusio salono nuo saulės,o svarbiausia spigina saulė ir viskas taip gerai...
Tai va,vakar važiuoju savo mašinoje.Ji irgi sena,kaip tas renukas,tas prikaitusio salono kvapas,,aš su akiniais nuo saulės tais,per langus spigina saulė ir groja tetiška muzika....Ir taip galvoju,kad kaip visgi bus gera ateityje,kad ir kas nutiks bus gerai,nes kitaip ir negali būt.Ir ši akimirka po kelių sekundžių bus labai toli,turbūt man neteks su savo vaikais taip važiuoti,bet mes rasim būdų paklausyt tetiškos muzikos ir pabūt gera šeima.Tai turbūt bus vieni geriausių mano gyvenimo metų.Ir važiuoju,ir svajoju,ir man taip gera.


p.s.Nusišypsok

1 komentaras:

  1. Aš,savo akimis užfiksavau tą momentą.. tinka tau vaikai,tikrai tinka :D
    Jo,graičiau atranka,ir viskas.. mest viską šalin,ir atsipalaiduot,nes krūvis..nebepanešu
    take it easy

    AtsakytiPanaikinti