2012 m. kovo 18 d., sekmadienis

Nieko naujo.


Tie penktadieniai...visai be ryšio pas mane.Į mokyklą didesnio reikalo nėra eiti,o atėjus aštuoniasdešimt procentų laiko prasėdžiu valgykloje...Nežinau,siutas ima,gerai,kad anglų atsiskaičiau,dabar pirmadienį nereiks eit.Po to grįžus namo seka kambarių tvarkymai.Tai visai nejaučiu penktadieniais jokios romantikos....

Vėliau supratau,kad tą puikųjį savaitgalį,kai turėjau išlėkt į Vilnių preš visas įskaitas ir pakeist aplinką,tai man bus Dainų šventės perklausa.Tiesiog super.Tiek buvo daug galvota,svajota,o še tau,kad nori...Sėdėk ir džiaukis...Na gal po perklausos važiuosim,bet vistiek,jau ta diena šuniui ant uodegos.Nežinau,neber to noro.

Tą dien buvau praveštas su BMW kuris turi tokį motorą kaip ir mano mašinos...bet ten yra sukelta galia ir išties kai davė gazo,tai ir prilipau prie sėdynės....Joa,galvoju,kad mano taip eitu.Tai dar labiau krito nuotaika.Bet grįžo vakare tėtis ir sako man tokiam liūdnam po visos dienos:Baigia perinkt motorą tau,po to susitariau,kad ''užčipins'' motora,turės sukt ratus''.Išverčiant jums,tai reiškia,kad įgaus variklis pradinę galią kurią per eksplotavimo laikotarpį praranda ir netgi turės dar daugiau.Išties pakilo kartu ir mano nuotaika.

Iš biblioteko pasiėmiau E.M.Remarko knygą ,,Vakarų fronte nieko naujo''.Pabandysiu perskaityti visas šio rašytojo knygas.

Šeštadienį lėkiau į istoriją,tai kuo toliau,tuo labiau jaučiu tą ''kas būtų jeigu Lietuva nebūtų okupuota''.

Mokyklai reikia perskaityti Justino Marcinkevičiaus drama ,,Mažvydas'',pats nesitikėjau,kad ji taip mane sudomins.Paėmiau ir perskaičiau.Verta.

Artėja mano gimtadienis,tai galvoju gimtadienio proga sau tokią maikę pasidovanot,nes ant jos mano BMW modelis.Tik juodą.



Gal kam bus įdomu,kaip atrodo išardyto BMW širdelė...

p.s.paukščiai grįžta,o pavasario kaip nėr,taip nėr

2 komentarai:

  1. Dabar as kaip tik skaitau Remarko "vakaru fronte nieko naujo" (turiu knygu sąrasą- ka turiu perskaityt iki tol kol numirsiu) kai perskaitysi butinai parasyk ką manai. man labai idomi vyriska nuomone :) Labai prasau :)

    AtsakytiPanaikinti