2012 m. kovo 9 d., penktadienis

Parlez moi d'amour...

Senai berašiau,bet kažkaip kai gera nuotaika,geras oras,tai ir nesinori sėdėti prie kompo,o parašyt greit neišeina.
Kai ilgai nerašau,tai susidaro daug temų rašyt,o po tai prirašau daug,tai niekam neįdomu,o kai mažai,tai atsiranda kam įdomu.Taigi,tai bus ilgas postas,neįdomus postas,tai negaišk laiko,gerai?

Įsijungiam šitą dainą ir skaitom



Tiek pergyvenau dėl to istorijos bandomojo,bet išėjo visai neblogai.Gavau 71 tašką ir alia antra vieta mokykloje pagal taškus iš visų mokinukų ;]

Laikas bėgte,bėga...Jau galima sakyti išleistuvės suorganizuotos,plotas yra,vėdėjas yra....viskaskitas irgi jau yra.

Ketvirtadienį buvo tokia graži pavasario šventė-Moters diena.Paskutiniai metai mokykloje,tad nusprendėm pasveikint savo klasiokes.Paruošėm stalus valgykloj,pakvietėmten jas,o atėjus pertraukai atvilnijom visis per duris su gitara ir dainuodami dainą ''mūsų kieme...vien pacankės,viena banditės intrigantės...''.Visa valgykla žiūrėjo į mus ir mums smagu labai buvo.

O koks oras buvo tą dieną,negaliu kaip buvo faina...Ir visi mes su šypsenom,visos merginos su šypsenom ir taip buvo faina,kad gal net šitą dainą jau buvo galima klausyti...
Bet tokia gera nuotaika.Teigiamos ir geros nuotaikos aš patssau laaaaabai patinku....

Tą dieną pasveikinau visas man svarbias moteris(galėčiau apie kiekvieną aprašyti),nepatingėjau keletą kartų sulakstyti iki gėlių parduotuvės( o beje Garžduose labai faina nauja gėlių parduotuvė atsirado),bet vienos svarbiausios moters nepasveikinau normaliai-savo sesės.Dar kartą atsiprašau,o kai grįši,tai ir pasveikinsiu normaliai.

Sugalvojau tokį gal ir bereikšmį dalyką,bet visai įdomų.Tiesiog nufilmuoti mano važinėjimai iš salono.
Naktinis nelabai įdomus,o dieninis įdomesnis

Kovo aštuntosios vakaras buvo labai šeimyninis.Aš užkūriau ugnį,prinešiau malkų,aptvarkiau trobas,o tėtis visą vakarą gamino vakarienę-žuvį.Nu negaliu kaip buvo skaniai,nesu žuvies megėjęs,bet buvo taip skanu...iki negaliu.Gražiai paminėjom šią dieną.

Grįžtant iš gėlių parduotuvės priekyje ėjo porelė...nu žinot...porelė...Iš serijos ''kaimas and co''.
Vaikinukas sako- ,,Žiū,širdis trauk,turbūt gera aina tas motors''
Aš toks iš nugaros einu ir sakau- ''Ne motoras,ne motoras...'' ir tas siganlizacijos garsas ''pip''
Kad būtumėte mate jų veido minas...pažiūrėjo į mane,išraudonavo ir nuėjo...


Nieko blatno,tiesiog įdomumo dėlei.Paskaitykit šį mažiuką straipsnį ir peržiūrėkit foto.Man tai labai gera idėja.

Šiandien viena mano draugė iškeliavo su šeima į Vilnių.Vilnius kaip Vilnius,aišku aš norėčiau ten ir panašei,bekalbant įstrigo man žodžiai ''pakeist aplinką''.Va ko pasirodo man reikia-pakeisti aplnką.
Tad grįžęs namo mamai pranešiau,kad mums reikia kur išvykti ir pakeisti aplinką.
Mama pasakė su šypsena veide- ''Mes galim,bet negalim''. Ir tada išvardino dviejų ateinačių savaitgalių planus.Jej,ir vėl savaitgalis su užimta mama.
Tada gal po triejų savaičių ir pavyks pakeisti aplinką...

2 komentarai:

  1. sveikinu dėl egzaminų,matyt per labiausiai ir nereikia mokytis,galbūt tai laikas kai reikėjo mokytis,ir mokeis :)
    Ir faina kai tau gera nuotaika
    Ir dar tos šeimos nuotraukos..kaip gražu. :)
    Ir daina labai gražii,buvau pamiršus

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai įdomi idėja su tom nuotraukom.
    O ir mašinelės neblogos. Visai norėčiau SAAB'o.

    AtsakytiPanaikinti