2012 m. kovo 6 d., antradienis

Tos pačios naujienos,tik keičias vardai...

Šiandien mano blogas išplaukė į plačiuosius vandenis.Negana to,kad jį skaito mano mama,sesė,draugai,nepažįstami draugai,draugų draugai,kaimynai,šuo,kažkur matyta žmogus,bet dar jį ir paskaito mano tėtis.Taigi,jis davė mano blogo nuorodą su mano pastebėjimais apie Lietuvą vienam Diskusijų klubo įkūrėjui,tad mano blogo nuoroda atsirado ant Diskusijų klubo facebook sienos kurią galėjo išvysti ne keli šimtai,o keli tūkstančiai žmonių.Nuo paskelbimo datos iki šios akimirkos šis straipsnis šiandien buvo skaitytas jau 55kartus.Iš vienos pusės labai smagu,kad galėjau savo mintimis pasidalinti su patirtimi turinčiais žmonėmis,o iš kitos pusės labai jau ir netrokštu gauti komentarų iš žmonių kurie manosi esą viską žinantys.Pradžioje buvo smagu skaitynėti,o vėliau ir pavargau.Prisipažinsiu,galvojau gausiu daugiau kritikos ir būsiu labiau sudirbtas su žemėmis.Pasisėmiau naujų įdėjų,dar karta save pasitikrinau ir dar kartą pasitikrinau mūsų visuomenę.

Jeigu kam įdomu,susiraskit per FB diskusijų klubą ir paskaitinėkit

Šiandiena buvo ryte tas oras,kai norėjosi tiesiog pasivaikščioti,tarkim po kokį senamestį.Nei šilta,nei šalta.Gaivu.Pavydėjau tiems kurie ėjo pėstute į mokyklą,bet visai džiaugiausi kai teko važiuote važuoti iš mokyklos namo.
O namuose.Namuose kuo toliau,tuo labiau grįžęs po pamokų jaučiuosi vienišas.Niekada to ankščiau nepajusdavau,visu penkis ar jau visus šešis metus kiek čia gyvenu.Ypač pasijaučia pirmadieniais,turbūt kaipper savaitgalį priprantiprie šurmulio namie,tai pirmadienį grįžus tikras krachas.Įeina per duris,numeti kuprine ir stovi visiškoje tyloje.Labai nemėgstu tos akimirkos.Su kiekviena diena vis labiau prie to priprantu,kol savaitės gale visai gerai,o nuo pirmadienio vėl viskas iš naujo.Užburtas ratas.Gerai tik pasijaučiu vakare,kai grįžta tėvai namo,toks pilnos trobos efektas.Nesvarbu,kad užsidaręs kambaryje sėdžiu,bet vistiek,nesijaučiu vienas.Ir visgi,kad ir kokį vaidinčiau kietuolį,bejausmį,kuriam nieko nereikia ir kuris yra pats sau fainas,tai vis tiek...Nesmagu,kai lieku vienas,o dar nesmagiau pasijuntu,kai būnu geros nuotaikos ir neturiu jos su kuom nors pasidalinti.Kaip ir šiandien...Įsivaizduokit,bent man ta akimirka buvo nuostabi.
Važiuoju sau ramiai namo,groja The Naked And Famous - Young Blood,lauke jokio vėjo,šioks toks pliusas,slenku per Klaipėdos gatves,vakaras,visi žmonės juda iš darbų link namų,o saulė...Saulė leidžiasi,atsispindi veidrodėlyje ir spigina į akis sukurdama aliuziją į vasarą.Aplinkui viskas,viskas nusidažę auksine pavasario spalva.Taip gera pasidarė,dar kažką surimavau į temą...Gaila,neužsirašiau.

Per pamoką atėjo tokia mintis man,kad išties kaip mes,kaip žmonės skiriamės dieną ir naktį ir kaip tai mus įtakoja?Pastebiu ant savęs,pastebiu ant kitų.Kokie mes esame naktį niekada nebūsime dieną ir kokie esame dieną niekada nebūsime naktį.Naktis vis tiek yra kažkokia tai paslaptnga ir gili.Daug joje nežinomybės,gal dėl to ir norisi rašyti naktį,norisi pasikalbėti naktį,norisi kažką pamatyti naktį,nes dieną viskas tiesiog per daug aišku,per daug žinoma ir per mažai to paslaptingumo.Tiesa sakant čia yra neišsemiama tema.

Hipsteriam turėtų patikti

7 komentarai:

  1. "Aš rašau naktimis, nes naktimis geriau rašosi,
    Mintys, patapę bagažu, į laisvę prašosi,
    Klausydamas ramaus širdies instrumentalo,
    Kai laiptinės betono sienos virsta mano darbo stalas."

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš manau kad aš bojočiau tokio viešumo,ar kaip čia pasakyti.. :D nes pavyzdžiui tu rašai gan asmeniškų dalykų.
    O aš pasiilgstu tuščių namų,labai labai.. o dažnai po septynių pamokų apie trečią valandą dar gryžus reikia ant pirštų galų slinkt iki kambario :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man kaip tik patinka viešumas.Pastebimas turbūt dalykas.
      Rašau gan asmeniškų dalykų?Apie ''sunkias'' paaugliškas dienas ir nuplautą BMW? :DDDDD
      Galėtume kada apsikeist namais...neeeeeee :DDDD

      Panaikinti
  3. Hipsteris iki kaulų smegenų... bet man patiko :)

    AtsakytiPanaikinti