2012 m. balandžio 18 d., trečiadienis

Aš pats sau fainas.

Vakar naktis buvo labai įdomi.Nežinau ar miegojau,ar sapnavau,bet maždaug po dvylikos gavau signalą,kad viskas gali sugrįžt į savo vėžias,o lygiai tą pačią akimirką kitas signalas parodė,kad viskas gali būti dar blogiau.Ir buvo.Sukaukė automobilio signalizacija,tad išbėgau į lauką su kirviu rankoje ir nakties mėnesienoje,kaip koks kriugeris laksčiau po kiemą su kirviu...
Sunkiai sekėsi miegoti,lindo visokios mintys į galvą..ir geros...ir blogos

O trečiadienis...trečiadienis pilnas judėjimo.Mokykla,po pamokų pas Liną,o ten truputi prie BMW išaugo iki kelių valandų....po to sekė šokiai..trys valandos šokių-nukankina ir labiausiai ''pasikačialinusį''.Realiai to kas vyskta tas tris valandas neįmanoma perteikti žodžiai.Jūs taip skaitot viską ramiu tonu,o ten...o ten verda visai kitas gyvenimas ir jis mano,o ne jūsų ir net nebandykit niekada man apie jį nors žodeliu paaiškinti.
Po šokiu nulėkiau pasiimt BMW iš Lino,o jis jau buvo pabaigęs,tai atrodo laaaabai gražiai dabar,beveik visi ateinančio sezono norai išpildyti bus.Labai man miela.

O vakaras baigėsi neišsipildžiusiais lūkesčiais,gruzova nuotaika visam gyvenimui,nebespėju susidėt lagamino į Vilniu,bet už tai dėkui savo mamai,nes ji jau buvo beveik viską suruoši...Va kas mane išties myli ir kam aš išties rūpiu.Žodžiai lieka žodžiai,o veiksmai yra kas kita.Ir aš turėjau veiksmų planą,tik niekam jo nereikia...taip ir pasidėjau jį lentynoje.Gal kada kam nors prireiks?Turiu,turiu aš tokį ''užtaisą'',neturiu galimybės jo išnaudoti savo gyvenime,tai gal jūs jį priimsit?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą