2012 m. balandžio 17 d., antradienis

o dienos bėga ir bėga,jau nebe sugebu jų suskaityti visų...

Sekmadienį atidariau sezoną,o jau pirmadienį buvo vėl galimą jį uždaryt...ruduo už lango.
Paminėjom draugo gimtadienį...jam tik septyniolika...ojei... duokit man kas tuos metus,motorolerį,RV,vasarą ir aš pats laimingiausias...o taip.svajonės lieka svajonėmis.

Vėl jaučiu norą eiti į šokius,sunku,bet noriu...pirmadienį atšokom dvi valandas be stabdžių,tai grįžus namo jau su baltais arkliais vos kalbėt nepradėjau

Mokykloje nieko gero,niekas nebežiūri į mus rimtai jau..visgi dvyliktokai ir mūsų čia tuoj nebebus,o ir šiaip nebėra ką ten veikt ilgiau nei tris valandas.Truputi pasiilgau tų tikrų dienų mokykloje su 7 pamokom ir tom visom mano nemėgstamom chemijom,biologijom ir visai mėgstama fizika...


O ketvirtadienį iškeliauju keturiom dienom į Vilnių,o ten jau bus kažkas...Truputi blogai,kai viska susideda į vieną savaitgalį...norėtųsi,kad viskas išsiskaidytu...Nes šį savaitgalį yra tas savaitgalis kai lankom Vilnių,o man SMMS,tad reiškias po to ilgai dar į jį nevažiuosiu...Dar šį savaitgalį motociklininkų sezono atidarymas,autokroso treniruotė,BMW salolmo varžybos,Double d-day Kaune...žodžiu yra pasirinkimo,bet kaip visad-viskas sudeda į vieną savaitgalį...

patraukė mane ant prancūziškos muzikos...

1 komentaras:

  1. sekmės :) aš turėjau kaimynus prancūzus,tai jų dainos ne taip gražiai skambėjo :D

    AtsakytiPanaikinti