2012 m. balandžio 15 d., sekmadienis

Sezonas atidarytas

Na ką, aš jau oficialiai atidariau sezoną

Šeštadienį buvo sudėti vasariniai batukai,o vakare buvo išlėkta pasivažinėt,pakimarint ir šiaip pasibūt...
gražOlis

Sekmadienį jau išsinešėm stalą ir kėdes į verandą.Prasidėjo lauko darbai:sodinimai,kiemo gražinimai ir pan.Aplinkiniuose laukuose pradėjo važinėti traktoriai kurie visą žiemą laukė sezono darbų...Viskas,paskutinį kartą jaučių viską nuo pat pradžių,vėliau tik grįšiu į visą tai...


Festivaliai
Kažkaip norėjau pakalbėt apie juos,bet taip visad pamiršdavau.
Daug tų festivalių vyksta vasarą Lietuvoje.Vieni mažesni,kiti didesni.Nuo kokių penkiolikos metų vis svajojau sudalyvaut Be2gether,bet kaip tik sulaukus aštuoniolikos jo neberengė,tad teko rinkis iš to kas yra,o pasirinkau ir pirmą kart sudalyvavau Karlės muzikos festivalyje ir visai nesigailiu,tai buvo vienos geriausių vasaros dienų.Trys dienos tokio chill out'o,normalūs žmonės,tinkanti muzika,daug veiklos...super.
Šią vasarą tai pat galvoju dalyvauti Karkėje,jau net mano galvoje nuspręsta,kad Rugpjūčio 17-19 dienomis aš būsiu Karklėje ir taškas.Taip gera prisimint nuotykius iš praeitų metų,tad norisi viską pajusti ir šiemet...kol jaunas.
Be Karklės dar šią vasarą vyks Satta Outside,Velnio akmuo,Tundra,Bliuzo naktys,Supynės,Kilkim žaibu,Galapagai,GaDi,Mėnuo juodragis,Gers,Tamsta muzika,Saulėtosios naktys,Lentpjūvės festivalis,Ont grindų.
Tikrai nemažas skaičius festivalių ir tikrai kiekvieno skoniui,o aš savo ruožtų norėčiau ir kokį kitą aplankyti ir kur nors toliau negu už dvidešimt kilometrų nuo namų...
Taigi iš viso šito sąrašo pažiūrėjus datas ir pažiūrėjus sąrašą atlikėjų kurie patiktų man,tai tiko tik Tamsta muzika festivalis.Ir manau reikia sudalyvauti,nes pagal praeitų metų atlikėjus,tai manau man tinka.
Vis galvoju apie Satta.Ar verta...

Važiuojam?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą