2012 m. balandžio 9 d., pirmadienis

Šiandien mano gimtadienis!

Taip aš atrodžiau devintoje klasėje...

Kad ir niekas man šitos dainos nepaleido,bet pasileisiu sau aš ją

O gi nuo pradžių...
Šeštadienio vakarą,kad ir nemėgstu,bet dažiau kiaušinius ir kadangi man sekėsi,tai visai patiko šis darbas šį kartą.Po to pirmą kart per atostogas kažkur nulėkiau,o nulėkiau su Matu,Gabriele kvadratu pavalgyt į Hesburgerį,o po to praleidom visai neblogą vakariūkštį...vis geriau.

Sekmadienis.Velykų rytas.07.13 ryto.Atsikeliu ir apšalęs,rodos,kad Kalėdos...Sniego labai daug,nesigaudau aplinkoje visai,bet sugebėjau parašyt sms'us velykinius į kuriuos ne iš visų gavau atsakymus,bet tai nė motais,nes tik aš galiu sekmadienį puse aštuonių siuntinėti sveikinimus...Toliau kritau į lovą...
Atsikeliu prieš pietus,o namie jau įsukęs pasiruošimo vajus Velykoms ir mano gimtadieniui.Nusikasiau sniegą kieme.Labiausiai patiko paskutinės 10minučių iki svečių atvykimo...Dar su naminiais rūbais,plaunu grindis virtuvėj,sesuo daro paskutinius stalo potepius,tėtis nešioja kėdes,mama puošiasi...Faina.
Įgarma 19 svečių,Velykiniai atributai,sveikinimai man ir pagaliau susėdam prie stalo.O ten,mano mėgstamiausia vieta.Patinka stebėti iš šalies kaip mano giminės susėdusios rpie stalo tampa tokiu vientisu dariniu,aki visi vienas su kitu kalba,visi viską supranta,visi ragauja maistą,vienas kitam siūlo mišraines...Neapsakomai gera.Dažniausiai mano gimtadienis tęsiasi iki kokių 5-6,o šį kart neapsėjom be šokių ir paskutiniai išėjo apie 23val...Linksma taip pabūt su gimine,pašok pagal,Hiperbole,sudažyt eilinį syki per mano gimtadienį lempą,pasikalbėt su giminaičiais su kuriais šimtą metų normaliai kalbėjęs nesu,gaut gerų patarimų,pasidalint mintimis.Labai gera,pasikroviau tokia gera energija,pajaučiau kažkokią pilnatvę ir pasitikėjimu savimi.Uch,kai turiu tokius giminaičius,tai galiu nuverst sienas.

Dvyliktą nakties,savo devynioliktąjį pasitikau su vyno taure ir Hiperbole


Pirmadienis,tikroji mano gimimo diena,Balandžio 9
Miegu ir girdžiu,kad tėvai parbėga žadint,nes už durų draugai laukia,nori pasveikint.Nusileidžiu į apačią, oten laukia Arnoldas su Skaiste...nu teip osom man ant širdies,kad nepamiršo manęs.uch.
Iškeliauja jei,o tada aš nusiploviau mašina,palindau po dušu,ramiai pasėdėjau prie kompo ir...
Ir per piet bar,bar,bar į duris,o ten Triperiai:Modestas,Martynas,Matas stovi ir nori pasveikint mane.Super.Sėdam į BMW ir lekiam prie karjerų,po to į Palangą,prie jūros,prasinešam pro Basanavičiaus gatvę,pasifotografuojam,suvalgom vaflių ir lekiam į Klaipėdą,į Coffee inn'ą,išgeriam kavos ir skubam į Gargždu,nes ten manęs laukia pačios nerealiausios panelės visoje planetoje...

Taigi,superinis vakaras su puikiausiom panelėm visoje galaktikoje.Likau apšalęs.Atlekiu pas jas,o ten visas balius...Valgiai paruošti,muzikytė groja,dovanytės supakuotos,pačios pasitempusios.Eilėraščius padeklamavo,dovanytes įteikė,pavalgyt davė,pakalbėjom linksmai ir įdomiai,taip gerai pasijaučiau.Uch,negaliu,toks pamalonintas likau.Labai dėkingas jums,tikrai kažką ir jums sugalvosiu gyvenimo bėgyje.Vakaro vinis,tai Rugilės sesuo Saulė.Realiam gyvenime aš vaikam nepatinku,jie man nepatinka.bet ta mergytė maladiec yra ir nuo jos gavau turbūt daugiau bučinukų negu nuo ko nors kito per visą gyvenimą.Liuks. ;]

 Kelių dovanų foto.Dėkui visiems už jas ;]

O gimtadienio vakaras...Hm,apsipykau su tėčiu dėl savo svajonės.Paradoksas,kad visas dvi dienas girdžiu palinkėjimą,kad išsipildytų mano visos svajonės.O susipykau su tėčiu dėl savo svajonės.Jam ji atrodo laužas ir nieko vertas dėmesio dalykas.Aš negaliu,aš esu labai sentimentalus žmogus - ne veltui istorikas.Esu pasiklydęs visiškai.Yra gyvenime mažų svajonių,yra didelių.Didelė svajonė yra įstotį į TSPMI,bet čia svajonė primesta gyvenimo ir aplinkybių-aš jos nesapnuoju naktimis.O yra mažų svajonių,pakankamai žemiškų ir pigių, kurios kitiem jau praeitas gyvenimo etapas ir atrodo laužas,o man tai toks nuostabus vaikystės atsiminimas,kad turbūt visą gyvenimą man sapnuosis.Ir nežinau kaip man gyventi:ar sapnais,ar realybe?Ar plaukt palei srovę ir priimt tai ko iš tavęs tikimas,ar suderinti ir gyvenimo srovę ir jos atšakas-svajones?Nežinau,viskas gresia dideliu barniu,nes jeigu nusipirksiu antrą mašina tai man  šviečiasi tiktais ir ne kitaip - Klaipėdoje profke,o jeigu ir toliau sėdėsiu prie kopom ir apimetinėsiu,tai man kažkas kažkada šviečiasi ir geriau gyvenime.Žodžiu šiuo atvėju pavydžiu tiem žmonėms kurių materialios(apie moralinės kita kalba) svajonės telpa į kišenę,o mano tik į garažą.Ir ką su tokiu manimi daryt a? Jeigu aš jos nenusipirksiu,tai man skaudės širdį,jeigu nusipirksiu,tai irgi skaudės širdį,nes negausiu palaikymo....
Mano didelė vaikiškų dienų ir pilnatvės raudona svajonė.Skauda širdį,skauda.



Labanaktis,Devyniolikmeti...

1 komentaras: