2012 m. balandžio 10 d., antradienis

Swagga

Visą dieną neišeina iš galvos.fuj.


Visų pirmą norėčiau pasakyti,kad laaaaabai liūdžiu,o ir kartu džiaugiuosi už savo artimus žmones. Liūdžiu,nes šią savaitę trijų artimų žmonių nėra.Pirmiausia mano sesuo iškeliavo į Ispaniją,Barseloną,mano geras draugas iškeliavo visai savaitei į fizikų olimpiadą Vilniuje,o mano laaabai gera draugė išvyko į Maljorką. Likau vienas čia,tad nepatingėkit man parašyti,nes man liūdna vakarais. O šiaip už juos džiaugiuosi,nes jie pakeitė aplinką,jie pailsės, jie grįš kupini jėgų ir įspūdžių. Šaunu labai,manau ir aš kiek nors gausiu tos energijos.Bet tu taip pataikyk...visi vienu momentu..uch.Ej,šiandien tik pirma diena,o man jūsų tai reikia...

Šiandiena jau išties pakankamai šilta vasaros diena ir jau prasidėjo tas tvankumo jausmas klasėje...Sėdim istorijos papildomam,o ten visi kaip iškirtę,visiems šilta,visi kažkur plaukioja,sunkiai begirdi ką mokytojas sako,saulutė šviečia - į laukelį kviečia...Aš labai pasiilgsiu istorijos papildomų pamokų.

Atostogos baigėsi,vėl prasidėjo pamokos.Kaip vienas mano draugas rašė savo bloge jau,kad viskas,tai jau paskutinės mūsų mokyklinės atostogos.

Kadangi šią akimirką mano kuro bakas puspilnis,tai labai nepergyvenu dėl kuro kainų,bet... Seimas svarstys mažint kuro akcizą. Realiai tas 30ct mano manymų nėra kažkoks išsigelbėjimas ir ilgai sprendimo būdas,tai tik laikina...Rudenį jau bus kompensuotas tas viskas...Bet mano galva jeigu kris kuro kaina,tai jis bus realesnė ir artimesnė mūsų pragyvenimo lygiu lyginant su kitomis ES šalimis.


Bet rimtai,tokia tuštuma dabar.

1 komentaras:

  1. Dėl akcizo mažinimo tai tavęs jis nepalies. :D Tu juk dyzelinis. Čia man iš laimės akys tvinsta. :)

    AtsakytiPanaikinti