2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Aš čia vis dar esu,tik buvau trumpam išėjęs...

Užsimerksiu, prieš rytą saulėtą...
Akys pilnos, melsvų ežerų.
 Išeinu, ilgam pailsėti,
Ant išblukusių, vėjo pečių.
Išeinu, ant vėjo pečių.

Jei manęs Tu ieškosi-atsiūsių,
Šiltą audrą iš savo naktų.
Jei mane Tu surasi-paklusiu,
Ir pabūsių Tau, veju pačiu.
Būsių tau, vėju pačiu...

Galvok apie mane! (kai šalia ne aš)
 Galvok apie mane...
Kalbėk apie mane! (kai šalia ne aš)
 Kalbėk apie mane...

 Per iškeltus,tiltus likimo,
 Jau šventieji ateit negalės.
 Ir skriauda-pavirtus laukimu...
 Kris varpais ant vėjo Širdies.
 Kris varpais, ant vėjo Širdies...

Galvok apie mane! (kai šalia ne aš)
Galvok apie mane!
Kalbėk apie mane! (kai šalia ne aš)
Kalbėk apie mane!

Manęs, tik neišduok! (kai šalia ne aš)
 Manęs, tik neišduok!..
Sapne tu pasiklok (pievų ramunes)
 IR UŽMIRŠK MANE!..



Čia ta daina,su kuria aš ir pabaigsiu savo kelionę.


p.s. šiandiena buvo padarytą tai,ko tiek ilgai nebuvo rasta jėgų padaryti ir bus dar padaryta tai,kas sugražins mane į tuos laikaus...kai alyvos žydėjo.į savu laikus.mano.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą