2012 m. gegužės 16 d., trečiadienis

Eteris iš suolo

Man šita daina primena kažkokius tai neišsipildžiusius paauglystės lūkesčius.Nesvarbu,kad ji nauja.Gal dėl tų dubstep ritmų.Taip,aš dar tikrai paauglys ir dauguma mano blogo skaitytojų paaugliai ir čia nėra nieko gėdingo.Aš manau,kad esu brandžioje paaglystėje,kai matau savo ''jaunystės dienų'' klaidas kurias vėl pakartočiau ir kurias gera prisiminti.Ir tuo pačiu dar neįžengiu į tą suaugusiųjų pasaulį,nes vis dar į pasaulį žiūriu labai sunkiai,apkrautai ir du kart du man nelygu keturiems,kaip paprastam suaugusiam... Keturiolikinės mano dienos...

Vis tik mokykla užima didelę daį mūsų gyvenimo dabar,ypač paskutinėmis dienomis. Dabar mūsų veiduose galima rasti visko.Nuo nusivylimo iki laimės.Ir nuo džiaugsmo ašarų iki nevilties ašarų. Gerai tai ar blogai nežinau.Visi tą pragyvena,tik tas blogai,kad esu apsistatęs tokiais žmonėmis kurie to dar nepajuto ir tais kurie jau tą senai pajuto.Tad sunkiai jie supranta kas verda amno galvoje.
Man visai patinka eiti į mokykla,man patinka būti tarp žmonių.Aš taip blogai pasijaučiu kai grįžtu namo ir ten esu vienas,o žinau,kad mokykloje klega gyvenimas.Aš nenoriu baigti mokyklos,bet kadangi puikiai suprantu,kad nebebus taip,kaip buvo,tad noriu,kad visa šita košė kuo greičiau baigtųsi. r supratau,kad visa ta košė baigsis su lyg pirma birželio diena,kai pasibaigs lietuvių kalbos egzaminas.Tada beliks tik istorijos egzaminas-mano arkliukas.Tada nebereikės eiti į mokykla,nebereikės išgyventi įvairių nuotaikų,nebereikės sutikti įvairių žmonių ir liksu tik aš ir istorija.O po istorijos egzamino...O po istorijos egzamino,tai kaip Dievas duos.Mūsų dienos,mūsų naktys?Nesvarbu.Negalvoju apie tai,galvoju tik apie tai,kad bus kažkas naujo ir bent jau dabar nenoriu jokių saikstymu su ruo kas laiko praeitį.

Iš mokyklos gyvenimo.

Man atrodo,kad pagal dabartinį orą jau tikrai nebeteks išeiti ant pievelės pasedėti.Ir gerai gal,nes man tai sukelia įvairias emocijas.Nebesusikalbu,reikia ieškoti naujų ing ir jang.

Taigi,ką tik apturėjau skambuti nuo vienos merginos,kuri nori eiti nuo kitų metų į papildomus istorijos kursus ten,kur aš ėinu.Vakar daviau numerį,truputi prigąsdinau ir ką,šiandien ji paskambino,o po to man paskambino ir papsakojo.Na ką,mergatė liko sužavėta.Ir gerai,nes turi tas mokytojas tą žavumo arkliuką.

Na ir linksmiausa ir įdomiausia man dalis.
Šiandiena mūsų pradinių klasių auklėtoja atidavė mums papkes su mūsų pradinių klasių darbais.Daugumą jų jį išsaugojo ir atidavė mums.Neapsakomai geras jausmas buvo vartyti senus sąsiuvinius.Visgi dar dvidešimate amžiūje rašytus...Neapsakomai gera pamatyti save tokį,koks buvau tada.Buvo geras gerų emocijų papildymas.

Pateiksiu porą darbų pavyzdžių.
Kalbos netaitysiu,ji tokia kokia ir buvo parašyta pradiniu mano variantu.

----------------------------------------
Svajonės visgi pildosi?

Jeigu bučiau prezidentas

Jei tapčiau užaugęs prezidentu,pasirūpinčiau,kad kiekviename mieste būtų nors po vieną gyvūnų proeglaudą. Pastatyčiau kuo daugiau šiukšlinių visoje Lietuvoje. Rekonstruočiau senus pastatus. Pasirūpinčiau,kad visi benamiai turėtų namus. Surinkčiau stirprią policiją.Surenkčiau linksmybių šventę.Sutelkčiau sustiprintą gaisrininkų komandą. Pasrūpinčiau,kad bedarbei turėtų darbą. Jei aš būčiau prezidentas,daryčiau tk gerus darbus.

3a kl Vytautas Butkus

Įdomu tai,kad prezdentu tapau irgi trečioje klasėje...tik gimnazinėj.

---------------------------------------

Lietuva!

Lietuva kokia Tu man graži.Aš gėriuosi Tavo gamta, miškais, laukais.Žmonės,kurie teršia tave,man nepatinka,bet tavęs neprašysiu kompiuterio nei jokių patogumų.Aš tik paprašau:išlikti tavęs kokia tokia,kokia esi dabar ir visados.Būk išdidi, nepriklausoma ir graži,mano Tėvyne!

Lietuva,esi viena.
Tu Tėvynė mylima.
Ir darbai ir dainos Tau
Visados Tave gerbiau!

Lietuvis

Tai štai,pasirodo meilę Lietuvai man buvo skiepijama nuo mažų dienų ne tik namuose,bet ir mokykloje.Geras.O šiaip,tai pastebėjote,kad labai daug kur paminėjau apie gamtos taršą ir pan.? Kažkada buvau tikras gamtos mylėtojas...bet ir dabar gamtoje dažnai randu save ir nešiukšlinu kur papuola.

------------------------------------


Taigi,tai ir viskas šiandiena.Ačių už dėmesį tiems kurie skaitėte ir skaitote.Ačiū visiems kurie buvote visus puse metų mano bloge,nes jau pradedu antrą šimtmetį.Šis blogo įrašas 101.Įsijunkit vėl pirmą dainą,nes viskas gerai.

P.s.Jau metai ir pora savaičių kaip turiu teises.
P.s.Šeštadienį Gargžduose vyks autokroso varžybos.Lauksiu jūsų.Palaikykite mūsų komandą.Lino tetis važiuos.Taigi,po anglų egzamino į trasą...Kada nors papasakosiu ką man reiškia autokrosas ir ko norėčiau iš jo ateityje.



2 komentarai:

  1. nežinau,bet man visada tie aštuoniolikti-deviniolikti metai atrodė tiesiog neapibūdinami,ta prasme niekur nepriskirsi,nei dar paauglys,nei suaugęs,toks vidurys visko..

    O kalbant apie tuos pradiniu dalykėlius,tai geriausias "Jei aš būčiau prezidentas" Ir ta vieta
    linksmybių šventė:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tas devyniolika išvis..nei penki,nei devyni toks... :]

      Panaikinti