2012 m. gegužės 8 d., antradienis

...ir vėl kvepia laukai

Man nerūpi kas tu
Man tik rūpi,kad ir vėl kvepia laukai
Man nerūpi kur tu esi
Man tik rūpi,kad laukai ir vėl atgyja
Man nerūpi su kuo tu esi
Man tik rūpi,kad saulė ir vėl lenkia naktį
Man nerūpi tavo mintys
Man tik rūpi,kad ir vėl viskas iš naujo...

Gegužės 8 diena. 23.11


Daina iš serijos,kad kai išgirsti,tai būtinai turi ją rast.

Hm,turbūt niekas ir nepasigeo,kad čia nebeparašau,nes ir pats nepasigedau šito blogo.O blogai,nes daug ko nutiko ir aš jeigu dabar sunkiais prisimenu,tai po dvidešimt metų prisiminsiu dar sunkiau...
Paskutinį kartą suspaudinėjau kažką dar Balandžio mėnesį...Hm,o kas pas mus nutiko per tą laiką ką reiktų savąjam ''aš'' priminti po dvidešimt metų?

Balandžio 27 dieną buvo mano šokių kolektyvio(kuriame aš šoku) keturiasdešimties metų jubiliejus.Išties didelė ir graži šventė.Niekam nesireklamavau,kad šoksiu,o atėjo tie kurie ir turėjo ateiti pažiūrėt-mano artimiausi žmonės.Ir tai miela.Kaip geriausias draugas yra pasakęs,kad per daug laiko skiriam nereikšmingiem žmonėm,o saviem pagailim.
Vėliau buvau patalpintas ir į laikraštį.Kas matė,kas nematė.Gerai,gerai mes šokam.Tik jūs nematėt.O jums ir nereikia.Saulė juk šviečia.

Ir mes tikrai gerai šokam ir aš visad mumis tikėjau ir ką...Ir mes PATEKOME Į MOKSLEIVIŲ DAINŲ ŠVENTĘ. Kad ir rašau nesuperinėm nuotaikom,bet tai labai geras jausmas,kai ką tik sužinojau....

Toliau,toliau sekė savaitgalis nebūdingas Balandžiui,nes saulutė įkaitino orą iki 26C pas mus pajūryje...Gaila,kad nepietavom lauke,bet...bet nudegiau nugarą...Balandžio mėnesį...pats netikiu.Geras savaitgalis,daug darbavausi.Naktį vėl pajaučiau tą tikrumą,kai buvo +17C ir sulaukiau skambučio.Retai taip būna gyvenime.Kažkaip atrodo,kad ir nebebus taip.
Tą savaitgalį įvko dar vienas geras ir rimtas dalykas-pirmasis žolės pjovimas šiais metais.Ir vėl tas nuostabus ką tik nupjautos žolės ir drėgmės kvapas...Nevisiems jį suprast.Kartais galvoju ar ir aš jį suprantu?

Dar tą savaitgalį apturėjau savo mašinos profesionalią fotosesją,bet velniams jį rūpi.Tik noriu sau ''po dvidešimties metų'' priminti,jog esi vis dar esi kvailas,kad pardavei tuos ratus,nes vis dar verki naktimis dėl jųs į pagalvę...ir naują radija su USB jungtim tau tuos ratus sunkiai atstoja





Gegužės pirmoji buvo laisvadienis-darbininkų diena,tad ir pasidarbavau.Pasodinom bulves.Pabuvau už arkluką.Šiaip įdomus darbas,bet jeigu niekad nesi jo daręs,tai sunku man apibūdint jums šį darbą.Bet po tokių darbų jaučiuosi išskirtinis miesčioniškam pasaulyje.

Šeštadienį pabūvojau Palangoje.O ten šalta.Bet kokioje pirtyje pabuvau,kad ohohoooo,labai patenkintas likau.Vat kai tokius viešbučius pamatai iš arčiau,tai užsibrėži tikslą,kad kada nors gyvenime į jį įeisi kaip sakant ''spirdamas su koja duris atidarysi''...

Sekmadienis buvo mamyčių diena.Nieko blatno iš mano pusės,nes esu tipinis gėlių berniukas.

Apie šiandiena patyliu,buvo fakin šit diena.Gerai,kad nors gyvas esu.O jau to ir betrūko tik.

Pakalbam apie pirmadienį 

Pirmadienį kaip klasiokas pasakė,kad įvyko man debiutas.Alia į platesnius vandenis išplaukiau.Retas kuris skaito mano blogo įrašus supras apie ką čia rašau,bet esmė tokia,kad man tai daug ką reiškia,nes tai savotiškas delfi.lt Lietuvoje,tik apie automobilius.Skaitom ČIA 

Tos pačios dienos vakare buvau vieno spektaklio,kūriame vaidina mūsų miestelio jaunimas, premjeroje.Išties smagus ir nuotaikingas spektaklis.Neprailgo,gal net ir norėjosi ilgiau.Visai pažiūrėčiau dar syki.Buvo tokių lepsusų dėl kuriu ir pykau,buvo ir tokių vietų kai pajaučiau,kad Gargždai jau nebemūsų,o jau naujosios kartos.Žodžiu žiūriu į spektaklį,o matau daug daugiau tuose žmonėse.Reikia bėgti.

Ie dar apie pirmadienį...pirmadienį supratau,kad būti moksleiviu beliko tik...tik trys savaitės.Tik trys savaitės liko būti mokinuku.Paskutinės dienos jungiančios vaikystę ir brandą....O laikas tai bėga.

Norėtųsi taip pabūti dar čia,kartu su visais,bet mes augam ir mūsų vienijantys dalykais tik traukiasi,nes mes plaukiam į plačius vandenis...Gal kiek per plačius.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą