2012 m. gegužės 31 d., ketvirtadienis

Po slenksčio



Ir ką, praėjo tas paskutinis skambutis.Naktį įvyko tai,kad turėjo įvykti,nes turi kažkas įvykti.Negalima stovėti vietoje.Neleisti judėti nei sau,nei kitam yra blogai.Ir viskas po kiek laiko susitvarkys ir bus tik geriau.Gal ir guodžiu save,bet rašau tiesą.

Atsikėlus antradienį ryte pasitiko rudeniškas oras...lietus,vėjas,nesinori ir ką nors daryti,bet ėmiausi ''plano chuligano''.Grįžimo į jaunas dienas.Nusipirkau motorolerį.Vėl.Vėl motoroleris,vėl tie laikai,vėl tas vėjas,vėl šiltas vasaros vakaras ir aš slenku Klaipėdos gatve...Pakolkas foto nerodysiu,nes nenufotografavau,o parsivežęs visą išardžiau.Bus visas,visas perrinktas,perdažytas,kiekvienas varžtelis paliestas.Po egzaminų galvoju per mėnesį pasidarysiu aš jį.Va čia tai vasaros projektas-grįžti į paaglystę.
Šie metai jau penkti,kaip pirmą kart sėdau prie motorolerio vairo,o kiek per tuos metus buvo įvykę visko...Tik geriausi prisiminimai.Aš tada buvau savimi.Kad ir kaip myliu automobilius ir vairavimą,bet tai nesu tikrasis aš...Randu save iš naujo,koks buvau.Nuo teisių dienos aš esu nebetoks koks buvau,kai jausdavau vėją savo plaukuose.

Planas chuliganas grįžt į paaglyste vien tuom neapsiriboja.Vien motorolerio neužtenka.Reik vėl pradėt daryt tai ką kiekvienas paaglys jaučia.Kas suprato,suprato.Uch,senai bebuvo tie šiurpuliukai ir jaudulys.Bet niekur nedingo tas perdidelis galvojimas į priekį...

Na o ką...Šiandiena paskutinė pavasario diena.Jau rytoj vasarą.Rytoj lietuvių kalbos egzaminas.Nėra čia daug ką pasakot.Viską patys jaučiat,patys žinot,nujaučiat kaip vasara jums alsuoja į nugarą.
Tik tiek aš supratau ir kas man labai gaila,kad vasara prasideda,o aš tai jos dar nesu susiplanavęs...Ir galiu prašaut su šia vasara stipriai...

Arba...
Tetis jau suplanavo ją už mane.Atrodo daug daugiau realybėj,negu nuotraukoje.
Gyvenat sau butuose ir nesukat pautų.



1 komentaras: